Co myslicie o takich preparatach?

1. Data: 2005-12-08 09:10:17

Temat: Co myslicie o takich preparatach?
Od: "MK" <marqzik<nospam>@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://vipgroup.pl/index.html

2. Data: 2005-12-08 09:25:24

Temat: Re: Co myslicie o takich preparatach?
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://vipgroup.pl/index.html

Jak dla mnie szkoda kasy. Oczywiscie znajda sie tez fanatycy obrazeni na
medycyne ktorzy beda to uzywac.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

3. Data: 2005-12-08 09:29:21

Od: "MK" <marqzik<nospam>@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie... czy to jest bezpieczne?

4. Data: 2005-12-08 09:34:58

Od: "slonzok62" <s...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

witam

kilo jablek i kilo pomaranczy sa duzo lepsze
ale nie nabijaja kieszeni zarzadom i radom nadzorczym

alojzy

5. Data: 2005-12-08 10:19:45

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie... czy to jest bezpieczne?

kilo jablek jak najbardziej :)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

6. Data: 2005-12-08 15:41:22

Od: Morris <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie, no... Kolejne wyciąganie kasy od ludzi... Kilo jabłek, mandarynki
też są całkiem, całkiem... :)

Pozdrawiam. Morris

7. Data: 2005-12-09 18:40:10

Temat: Odp: Co myslicie o takich preparatach?
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MK @wp.pl> <marqzik<nospam> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ZLSlf.16202$N...@n...nokia.com...

8. Data: 2005-12-11 00:38:28

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dn8u5v$ilt$1@inews.gazeta.pl...

> Jak dla mnie szkoda kasy.

jestem szczerze przekonany, ze moglbys to uzasadnic analiza skladu owych
pseudopreparatow? czyz nie, panie doktorze?

Oczywiscie znajda sie tez fanatycy obrazeni na
> medycyne ktorzy beda to uzywac.

oczywiscie wierze szczerze, ze potrafisz udowodnic jak to obraza
medycyne, panie doktorze?

--
pozdro
ape

9. Data: 2005-12-11 12:57:06

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestem szczerze przekonany, ze moglbys to uzasadnic analiza skladu owych
> pseudopreparatow? czyz nie, panie doktorze?

Alez oczywiscie, i nie panie doktorze bo doktoratu nie mam.

> Oczywiscie znajda sie tez fanatycy obrazeni na
>
> oczywiscie wierze szczerze, ze potrafisz udowodnic jak to obraza
> medycyne, panie doktorze?

?Czy ty sie slyszysz? Ktos opycha zwykle ziolka po 100+ zl, pomijajac ich
dzialanie, to nie powinny tyle kosztowac, bo to zwykle oszukiwanie ludzi.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

10. Data: 2005-12-11 22:20:12

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dnh7mn$pel$1@inews.gazeta.pl...

> Alez oczywiscie, i nie panie doktorze bo doktoratu nie mam.

oki. ale przeciez nie powiem: panie magistrze medycyny :p

> ?Czy ty sie slyszysz? Ktos opycha zwykle ziolka po 100+ zl, pomijajac
ich
> dzialanie, to nie powinny tyle kosztowac, bo to zwykle oszukiwanie
ludzi.

a sprzedawanie przez herbapol jakiegos cudownego wyciagu z karczochow po
70 zeta za 2-tygodniowa kuracje wyszczuplajaca jest oki?
a dieta cambridge - tak chetnie serwowana przez lekarzy - nie jest
czasem za droga?
btw twieirdzisz, ze zestawy ziolowo-mineralne sa bezwartosciowe?

--
pozdro
ape

czy z obejrzenia stanu języka można się dowiedzieć o stanie zdrowia?
"kręcenie" nogi
twinrix
pytanie nt. leku
[LEKI] - Betaloc ZOK 50 + Isoptin 40.