Co na chandre?

1. Data: 2000-07-03 20:17:00

Temat: Co na chandre?
Od: "Zolza" <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Tak sie (nie)szczesliwie sklada, ze jak mam chandre czy dolek psychiczny, to
jem. Rozne rzeczy, niekoniecznie tylko slodkie. Lody z alkoholem juz mi sie
znudzily. Dzisiaj mam chandre-gigant i z rozpaczy zrobilam sobie hiszpanska
tortille z ziemniakow. Na moje szczescie przyszla kolezanka i zjadla pol,
wiec moze tak od razu Greenpeace mnie do morza nie zepchnie, tylko troche
sie zlituje ;-)))
Ale mam do Was pytanie: czym leczycie ciezkie smutki, chandry i tym podobne
nastroje? Co Wam poprawia nastroj?
Moze macie jakies fajne, proste (bo musi byc natychmiastowa satysfakcja, a
przynajmniej bez zbyt dlugiego okresu oczekiwania!) przepisy?
Pozdrawiam
(zdolowana) Magda

1. Data: 2000-07-03 20:42:00

Temat: Odp: Co na chandre?
Od: "Camille" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zolza <z...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...astercity.net...
> [...]
> wiec moze tak od razu Greenpeace mnie do morza nie zepchnie, tylko troche

Wiesz, nie chcę krakać, ale takie zajadanie chandry to się może bulimią
skończyć :-(. Ja czasem też poprawiam sobie humor dobrym żarciem, ale co za
dużo, to niezdrowo. Lepiej wypróbuj inne sposoby.

> [...]
> Moze macie jakies fajne, proste (bo musi byc natychmiastowa satysfakcja, a
> przynajmniej bez zbyt dlugiego okresu oczekiwania!) przepisy?

Zgodnie z tym, co napisałam powyżej, zamiast jedzenia sugeruję pracę
fizyczną (np. sprzątanie - odwraca uwagę od depresji i nie grozi
uzależnieniem). Na mnie działa. Z koleżanką od tortilli możesz iśc na
siłownię, na basen albo na spacer.

> Pozdrawiam

I ja też

Camille

1. Data: 2000-07-04 00:55:34

Temat: Re: Co na chandre?
Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>Moze macie jakies fajne, proste (bo musi byc natychmiastowa satysfakcja, a
>przynajmniej bez zbyt dlugiego okresu oczekiwania!) przepisy?
>Pozdrawiam
>(zdolowana) Magda

tak, szybki wypad do sklepu po nowe buciki i jeszcze inne "drobiazgi" bardzo mi
poprawia humor, przy tym wzbogaca mi sie zapas garderoby ;-), szczegolnie jak
cos fajnego "upoluje".

<eva>
http://hometown.aol.com/evajp/index.html

1. Data: 2000-07-04 03:05:40

Od: Michal <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Zolka swietego Jana (St. John's Wort). Dziala jak prozak bez zapedow
samobojczych. Potrzeba miesiecznej cierpliwosci na efekt.
Jeden drink na rozluznienie. Kava-kava na uspokojenie i dobry sen.
(sex?)

Michal

1. Data: 2000-07-04 05:23:03

Od: "KATARZYNA SORNAT" <K...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Evajp wrote in message <2...@n...aol.com>...
> [...]
praca fizyczna, najlepiej w ogrodzie, spacer z psem, wizyta u kosmetyczki,
masazystki, kapiel w babelkach przy swiecach i muzyce z odrobina szampana, a
jeszcze lepiej spotkanie z przyjaciolmi (to moze byc polaczone z jedzeniem).
katarzyna sornat

1. Data: 2000-07-04 07:54:30

Od: "Andrzej Bienias" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

"Zolza" <z...@a...net> wrote
in message news:3960f458@news.astercity.net...

> Tak sie (nie)szczesliwie sklada, ze jak mam chandre czy dolek psychiczny,
[...]
> nastroje? Co Wam poprawia nastroj?

Owies ma dzialanie przeciwdepresyjne, wiec co rano profilaktycznie
owsianka - dla urozmaicenia mozesz robic muesli, za kazdym razem z
innymi owocami.

Ruch, cwiczenia, spacer na swiezym powietrzu - ale to juz pisali inni.

Pozdrawiam,
Andrzej

1. Data: 2000-07-04 08:26:31

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moze macie jakies fajne, proste (bo musi byc natychmiastowa satysfakcja, a
> przynajmniej bez zbyt dlugiego okresu oczekiwania!) przepisy?

Hmmm... jak mam naprawde przewlekly podly chumor to kupuje sobie jakas czesc
do komputera. Najczescie przy montazu i instalacji udaje mi sie wyemitowac w
eter wiekszosc frustracji ;)
W przypadkach naglych dobry jest ostry wysilek fizyczny, najlepiej z
elementami agresji (karate, koszykowka), ale to raczej, ze wzgledow
biologicznych, chyba dla facetow. Pomaga mi tez sesja Unreala, albo jakas
inna masakra.
No i przede wszystkim hm... no wiesz, to zamiast czekolady... Tylko nie z
przypadkowym partnerem, bo jeszcze kac moralny zostaje.

Jader

1. Data: 2000-07-04 09:04:41

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evajp napisala:

> tak, szybki wypad do sklepu po nowe buciki i jeszcze inne "drobiazgi" bardzo mi
> poprawia humor, przy tym wzbogaca mi sie zapas garderoby ;-), szczegolnie jak
> cos fajnego "upoluje".

Zgadza się - tylko "odpracowuję" to taniej - 255 para klipsów poprawia humor,
a nie nadwyręża kieszeni i nie zajmuje dużo miejsca w domu.

Krycha

1. Data: 2000-07-04 09:16:23

Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Evajp wrote:

> tak, szybki wypad do sklepu po nowe buciki i jeszcze inne "drobiazgi" bardzo mi
> poprawia humor, przy tym wzbogaca mi sie zapas garderoby ;-), szczegolnie jak
> cos fajnego "upoluje".

Tak, to niewatpliwie "skutkuje", zwlaszcza jak czlowieka dopada zly nastroj z
powodu braku kasy na zaspokojenie podstawowych potrzeb, o jakichs rozrywkach itp.
nie wspomne...
Wtedy to juz naprawde pozostaje tylko kilogram ziemniakow zjesc czy cos w tym stylu
(jakis niedorgi lakoc ze starych zapasow czy cos).

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-07-04 12:18:32

Od: "Zolza" <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Jader wrote in message <8js73p$24m$1@flis.man.torun.pl>...

>Hmmm... jak mam naprawde przewlekly podly chumor to kupuje sobie jakas
czesc
>do komputera.
A myslalam ze zakupy na chandre to wylacznie damska specjalnosc. Jak to
milo, ze lamiesz stereotypy!
>W przypadkach naglych dobry jest ostry wysilek fizyczny, najlepiej z
>elementami agresji (karate, koszykowka), ale to raczej, ze wzgledow
>biologicznych, chyba dla facetow.
Nieprawda, w druga strone! Ostatecznie wczoraj wytrzepalam dywan i 3 koce,
troche pomoglo.
Mnie jeszcze dobrze robi b. ostra jazda samochodem, zdarza mi sie doleciec
az do Nowego Dworu zanim sie uspokoje. Przy czym im wiecej ciezarowek do
wyprzedzenia , tym lepiej.
>No i przede wszystkim hm... no wiesz, to zamiast czekolady... Tylko nie z
>przypadkowym partnerem, bo jeszcze kac moralny zostaje.
Hy.... to akurat wlasnie odpada niestety, chociaz jest metoda zdecydowanie
najfajniesza :)))
Odpada, bo wlasnie facet stal sie powodem chandry.
Dzieki za wszystkie sugestie.
Choc czuje sie zdumiona, ze milosnicy dobrej kuchni nie jedzeniem lecza zle
nastroje. :)))
Dzieki i pozdrawiam - w sumie najbardziej mi pomoglo to, ze tyle osob od
razu zareagowalo, i to jak cieplo i sympatycznie.
Magda

Internet przez GSM tanszy od 0202122 Tepsy ?
sernik z ziemniakami
musztarda angielska
Ryz na przeczyszczenie?
Makaron ryzowy -d robne problemy