Co na chrzest

51. Data: 2003-04-15 15:38:32

Temat: Re: Co na chrzest
Od: "mamqa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b7fhoc$jv8$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

> To nie Z. Boczek, ale Z. Boczkowi trzepią... Wielkiego Ptaka :)

Mam nadzieje ze to nie propozycja bo ja takich uslug nie prowadze :-)

> A to już nie wyszło w ładnie poustawianym pytaniu? :]

a moze i wyszlo... ale po co sie denerwowac?

> A z tym Supermanem... to dyskretnie, Laski! Bo wiecie - sporo jeszcze
> roboty przede mną :]

Tylko sie nie lataj zbyt nisko ;-P
--
Mam(q)a /g-g 365511
http://strony.wp.pl/wp/mamqa

52. Data: 2003-04-15 15:52:47

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ Blanka <b...@p...onet.pl> popełnił(a) co
następuje:

| "Bo radośniej jest maluchom, kiedy mają bardziej sucho".
| Kiedyś jednak przeważnie wyrasta się z takiego stanu i zaczyna cieszyć
to,
| że dostało się jakiś pamiątkowy drobiazg, a nie krzesełko do karmienia,
| któremu rozjechały się nóżki, albo zostało dawno oddane znajomemu
dziecku.

Faktycznie - a te, które dostały fotelik albo wózek, nie mogą się z
problemami do swoich późnych lat 30. pozbierać :]

Mi byłoby radośniej, gdyby mnie Jacek nie opluł, jak miałem 7 lat.
To analogicznie - z rodzaju 'równie brzemiennych w skutki smutków i
radości'.

:]

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

53. Data: 2003-04-15 16:21:03

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ mamqa <m...@w...pl> popełnił(a) co następuje:

| Mam nadzieje ze to nie propozycja bo ja takich uslug nie prowadze :-)

Chodziło o takiego w pełnej krasie i twardego... od trocin, stojącego na
komodzie :]

| a moze i wyszlo... ale po co sie denerwowac?

Ty podejmować nie musisz, ja lubię :]

| Tylko sie nie lataj zbyt nisko ;-P

A wyglądam?! :P

Pozdrawiam :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

54. Data: 2003-04-15 21:06:59

Od: Kasia Bartnicka <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z. Boczek pisze:

> [...]
> Mi byłoby radośniej, gdyby mnie Jacek nie opluł, jak miałem 7 lat.
> To analogicznie - z rodzaju 'równie brzemiennych w skutki smutków i
No prosze, i Z.Boczek ma jakies traumatyczne przezycia ;)

Ps. slrn'a ;)

--
,
_/(_

55. Data: 2003-04-15 21:31:59

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ Kasia Bartnicka <k...@i...net.pl> popełnił(a) co
następuje:

| No prosze, i Z.Boczek ma jakies traumatyczne przezycia ;)

Takim qbasem się nie zostaje przez nadmiar słodyczy i jedynactwo :]
No i ten brak medalików ze wszystkich tych uroczystości z wodą i płaskimi
Mentosami powoduje u mnie takie wredoctwo, no i w ogóle, czyni mnie ZŁYM!!
:]

| Ps. slrn'a ;)

Que? :]

| ,
| _/(_
| {\\ ==========//_/________________(_)_____ _
| /;_) =========,< _ __ `/_ ___/_ /_ __ `/
| =='/ <===<<< ====/| | / /_/ /_(__ )_ / / /_/ /
| \__\ jgs ====/ |_| \__,_/ /____/ /_/ \__,_/

Na mojej czcionce... (sprawdzam...) POPRAWKA - na żadnej czcionce...
mojego Spoglądnika nie widać wyraźnie napisu kasia (?) - o artyźmie
grafiki nie wspominając :)

Pozdrawiam :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

56. Data: 2003-04-15 22:30:55

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ Z. Boczek <z...@w...pl> popełnił(a) co
następuje:

| Que? :]

Już wiem ! :]

| Na mojej czcionce... (sprawdzam...) POPRAWKA - na żadnej czcionce...
| mojego Spoglądnika nie widać wyraźnie napisu kasia (?) - o artyźmie
| grafiki nie wspominając :)

Ale już wiem, co rysowane, co pisane!! haha :]

Siakoś mnie olśniło po 3-dniowej grzybowej (z CEBULĄ! :]) :)

Pozdrawiam :)

57. Data: 2003-04-18 17:00:52

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Miałam z tym problem, bo moja ukochana rodzinka dowiedziawszy się o wybraniu
mojego TŻ na chrzestnego zareagowała:
"no to szykujcie kasę, bo to trzeba mieć" tyle i tyle.
Zamurowało mnie i już myśleliśmy o odmowie, ponieważ taką kwotą nie
dysponujemy. Na szczęście Wasze posty utwierdziły mnie, że przecież to nie
chodzi o KASĘ tylko o sam sakrament i pamięć z tym związaną. Każdy według
swoich możliwości.
Zresztą chyba nie wypada odmawiać tym bardziej, że jest to dla nas zaszczyt.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

58. Data: 2003-04-18 19:03:02

Od: Kasia Bartnicka <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Apr 2003 19:00:52 +0200 Ania K. pisze:
> [...]
> swoich możliwości.
> Zresztą chyba nie wypada odmawiać tym bardziej, że jest to dla nas zaszczyt.
No, niestety. Z moich obserwacji wynika, ze najczesciej w tych
wszystkich imprezach nie chodzi o sam sakrament, ale wlasnie o
potencjalne korzysci. Sama nie jestem wierzaca osoba, ale kiedy widze
takie tendencje, to wydaje mi sie to bardzo smutne...

--
Kasia

zażenowanie
a ja sie wesele