Co na jesien?

41. Data: 2005-09-13 08:07:21

Temat: Re: Co na jesien?
Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

JerzyN wrote:
> Nie bój bidy, od jutra transmisja na żywo w internecie.
> Kto chce kod dostepu?
Ja :)
Chetnie popatrze na siebie z dystansu :)

Pozdrawiam,
robal.

42. Data: 2005-09-13 08:09:29

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Bpjea wrote:
> Ciezko bedzie trafic
A kto powiedzial, ze zycie podgladacza ma byc latwe? ;)

> Polowa wyglada jak kod kreskowy ;) Wezme czytnik ze soba.
> (ten numer jest bardzo dlugi i dlatego istnieje duze prawdopodobienstwo,
> ze pomylilas sie przepisujac go z drzewa
Spoko, sprawdzony kilka razy :)

> a moze nawet specjalnie podajesz
> falszywe namiary ;))
Oczywiscie. Jest to numer drzewa, z ktorego doskonale widac opaslego
sasiada prezentujacego sie nago w oknie ;)

Pozdrawiam,
robal.

43. Data: 2005-09-13 08:12:27

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Bpjea wrote:
> To dlaczego sie z takimi ludzmi zadajesz? ;)
Nikt nie jest doskonaly, a jesli jest to jedna w ich nielicznych wad, to
akurat taka wada nie dyskwalifikuje kogos w moich oczach na amen.

> Moje nalewki-eksperymenty juz wypite.
A moja nie, bo scina z nog po wypiciu dwoch lyzek stolowych :) wiec nie
ma za duzo chetnych ;)

> W Warszawie spotyka sie tu i owdzie mirabelki rosnace na terenach zieleni,
> czesto zdala od drog ;)
> Jeszcze powinnas znalezc dojrzale owoce :)
Teraz to ja niestety nie mam czasu ganiac za mirabelkami, bo jeszcze
ciagle czesciowo w pudlach mieszakm :( i chce sie z tego jak
najszybciej wygrzebac.

Pozdrawiam,
robal.

44. Data: 2005-09-13 14:15:49

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' napisał(a):
> Ja :)
> Chetnie popatrze na siebie z dystansu :)

Nie masz dużego lustra?
;-)
pozdr. Jerzy

45. Data: 2005-09-13 14:56:41

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Gamon'" <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> wrote in message

> Teraz to ja niestety nie mam czasu ganiac za mirabelkami, bo jeszcze
> ciagle czesciowo w pudlach mieszakm :( i chce sie z tego jak
> najszybciej wygrzebac.

W takim razie zycze milego rozpakowywania :)
A co do mirabelek, to akurat nie nalewka a wino z nich nie jest najlepsze.
Zato przypuszczam, ze z glogu szkarlatnego moze byc niezle :)

Pozdrawiam,
Bpjea

46. Data: 2005-09-13 15:03:47

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in message

> W takim razie zycze milego rozpakowywania :)

... i na koniec dodam, ze nalezy to oblac, bo jest to najdluzszy watek z
Twoim udzialem od dawien dawna. Widac na walizkach lepiej sie z Grupa
rozmawia :)
Co do tematu, to zrobil sie zupelnie offowy :)

Jako podsumowanie: na jesien dobra jest Fargesia obserwowana z drzewa z
numerem, a wieczorem nalewka ;)
(trzeba sie przeciez czyms rozgrzac, jesli sie chodzi nago po mieszkaniu -
widac czesc ubran jeszcze w pudlach)

Pozdrawiam,
Bpjea

47. Data: 2005-09-13 15:17:08

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> (trzeba sie przeciez czyms rozgrzac, jesli sie chodzi nago po mieszkaniu -
> widac czesc ubran jeszcze w pudlach)

Mozna chodzic nago dla zasady:
http://www.aanr.com/

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

48. Data: 2005-09-14 09:47:55

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> Mozna chodzic nago dla zasady:
> http://www.aanr.com/

W naszym klimacie rozsadniej nosic ubrania :)

Pozdrawiam,
Bpjea

49. Data: 2005-09-15 09:22:02

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

JerzyN wrote:
> Nie masz dużego lustra?
Nie :)
Ja nie z tych, co lubia cale dnie siem podziwiac ;) Mam ciekawsze
sposoby na spedzanie wolnego czasu :)))))))

Pozdrawiam,
robal.

50. Data: 2005-09-15 09:24:32

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Bpjea wrote:
> W takim razie zycze milego rozpakowywania :)
:)

> A co do mirabelek, to akurat nie nalewka a wino z nich nie jest najlepsze.
Hmmm..... Nie wiem, nie bylo jakos okazji poprobowac. Po porstu
baaaaardzo lubie mirabelki i wszelkie z nich przetwory i dania, stad
pomysl z nalewka.

> Zato przypuszczam, ze z glogu szkarlatnego moze byc niezle :)
? Nie kojarze wogole, jaki totoj moze miec smak.... Bardzo aromatyczne?

Pozdrawiam,
robal.

Schowek na narzedzia - jaka technologia ??
Koty :-(
a da sie ten perz glebogryzarka???
proszę się nie śmiać :-))))
Pies w ogrodzie