Co na pobudzenie? (raz jeszcze)

1. Data: 2007-08-20 16:28:01

Temat: Co na pobudzenie? (raz jeszcze)
Od: "prof. Commodore" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Z gory uprzedzam, ze identyczny watek utworzylem takze na grupie
pl.sci.farmacja :)

Mam nastepujacy problem:
Poszukuje srodka (niekoniecznie legalnego) ktory wywoluje "pobudzenie mozgu"
:) Mam na mysli glownie zwiekszenie sprawnosci myslenia, ewentualnie korzystny
wplyw na zmeczenie psychiczne. Poszukuje czegos, co stosowane 6 dni w
tygodniu, przez wiele lat, wywoluje mozliwie najmniejszy negatywny wplyw na
organizm.

Jesli to mozliwie, prosze takze o dodatkowe informacje nt. ewentualnych
wlasciwosci uzalezniajacych i skutkow ubocznych (rowniez dlugofalowych).

Uprzejmie prosze o nie wdawanie sie w dyskusje na temat moralnosci stosowania
"wspomagaczy" itd. Potrzebuje fachowej opinii na ten tamat i zalozenia, ze
tego typu srodek bedzie NA PEWNO stosowany. Chcialbym po prostu, aby utrata
zdrowia i skrocenie zycia bylo mozliwie najmniejsze.

Z gory dziekuje za pomoc!

2. Data: 2007-08-20 17:50:57

Temat: Re: Co na pobudzenie? (raz jeszcze)
Od: PawelM <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

...nie ma takiego środka. Ruch, świeże powietrze, odpowiednie
odżywanie się...jest 100x lepsze
niż najlepszy środek chemiczny...
Pzdr.

3. Data: 2007-08-20 18:15:07

Od: " " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Dzieki za odpowiedz!
Niestety, to na mnie nie dziala. Probowalem wysypiac sie, jednoczesnie
swietnie sie odzywiac (bardzo zdrowo) i codziennych treningow - przez dlugi
okres czasu.

Mam taka prace i hobby, w ktorym "normalna" (dla mnie) wydajnosc umyslu
kompletnie nie wystarcza.

O wiele lepiej dziala na mnie zwykla kawa (choc ma te wade, ze dziala bardzo
krotko). Mysle, ze sprobuje z amfetamina.

4. Data: 2007-08-20 19:26:03

Od: "Tapta" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego typu srodek bedzie NA PEWNO stosowany. Chcialbym po prostu, aby utrata
> zdrowia i skrocenie zycia bylo mozliwie najmniejsze.

Może medytacje? Gdzieś o tym czytałam, że bardzo pobudzają umysł. Może warto
spróbować zanim sięgniesz po amfę?
Tapta

5. Data: 2007-08-20 21:19:50

Od: "ZAQ" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

prof. Commodore nasrał:
> [...]
> zalozenia, ze tego typu srodek bedzie NA PEWNO stosowany. Chcialbym po
> prostu, aby utrata zdrowia i skrocenie zycia bylo mozliwie najmniejsze.

tussipect, 3tabl. po 2h czuje sie pobudzenie, szczegolnie
motoryczne.

6. Data: 2007-08-21 08:04:59

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam taka prace i hobby, w ktorym "normalna" (dla mnie) wydajnosc umyslu
> kompletnie nie wystarcza.
> Mysle, ze sprobuje z amfetamina.

Skoro tak myślisz, to faktycznie Ci nie wystarcza. Tylko nie spodziewaj
się, że Cię pogłaszczemy po główce i powiemy, że mądrze robisz.

--
Krzysiek, EBP

7. Data: 2007-08-21 10:23:50

Od: youAr <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

prof. Commodore pisze:
> [...]
> tego typu srodek bedzie NA PEWNO stosowany. Chcialbym po prostu, aby utrata
> zdrowia i skrocenie zycia bylo mozliwie najmniejsze.

mi dobrze robi spanie po 6,5-7h, nie więcej, poza tym z doświadczenia
wiem, że o wiele szybciej się pracuje, gdy się pracuje.... wolniej,
czyli z większym skupieniem, z układaniem sobie wszystkich czynności po
kolei w głowie, przywiązywanie uwagi do istotnych rzeczy i nie "latanie"
po elementach pracy.
myślę,że pewne treningi pamięci dają również dobry efekt (większa
pojemność mózgu - lepsza kontrola tego co się robi).

feta jest pewnego rodzaju otumaniaczem, możesz czasami wyglądać niezbyt
naturalnie na tym środku, spocą ci się ręce, a efekty będą raczej
krótkotrwałe (bo nie można z tym przesadzić - podobno można nie spać
kilka dni jak się przecholuje...)
serce ci będzie się zużywało ze 3 razy mocniej jak nie więcej, więc
policz sobie ile krócej ci wytrzyma.
treningi fizyczne wbrew pozorom (IMO) często robią trochę gorzej niż
lepiej, ponieważ wypłukują i zużywają ważne minerały i witaminy z
człowieka i trzeba naprawdę dobrze się odżywiać, żeby to nadrobić.

generalnie - spokój i skupienie. może jak ktoś tutaj polecił joga?

8. Data: 2007-08-21 10:28:34

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:1ibqvnswtnx9p$.41yqqa1251fc.dlg@40tude.net...

> Skoro tak myślisz, to faktycznie Ci nie wystarcza. Tylko nie spodziewaj
> się, że Cię pogłaszczemy po główce i powiemy, że mądrze robisz.

I w tym ustępie się z Tobą zgadzam... 8)
Naprawdę dobrze napisane. :)

Krystyna
--
Do źródła trzeba iść pod górę.

9. Data: 2007-08-21 11:08:03

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(-a):

> Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
> w wiadomości news:1ibqvnswtnx9p$.41yqqa1251fc.dlg@40tude.net...

> I w tym ustępie się z Tobą zgadzam... 8)
> Naprawdę dobrze napisane. :)

U R welcome
--
Krzysiek, EBP

10. Data: 2007-08-21 13:07:13

Od: "Tapta" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego typu srodek bedzie NA PEWNO stosowany. Chcialbym po prostu, aby utrata
> zdrowia i skrocenie zycia bylo mozliwie najmniejsze.

A może zmień pracę na mniej stresującą? Wiem, że w dzisiejszych czasach nie
jest to takie proste, ale jeśli cię to wykańcza...
Tapta

wiecznie śpi.
poszukuję ortopedy do kręgosłupa - Warszawa lub okolice
poprawienie suchu
wakacje z joga - kursy masazu tajskiego Kampinos Warszawa kurs masaz tajski szkolenie masaze tajskie szkola masazy warsztaty masazystow
publiczny pokaz jogicznego masazu tajskiego szczecin 7.09 masaz tajski kurs masaze tajskie kursy szkolenie