Co na sen??

1. Data: 2005-01-08 19:33:50

Temat: Co na sen??
Od: Paweł <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio mniewam niewielkie kłopoty ze snem.
Tzn nie mogę zasnąć o normalnej porze (21-23) często zdarza mi się chodzić
spać po północy a potem następnego dnia jestem nie wyspany.

Co można wziąść na sen w miarę skutecznego bez recepty?

2. Data: 2005-01-09 01:20:56

Temat: Re: Co na sen??
Od: unnamed <"payback[WYTNIJ_TO]"@os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł napisał(a):
> [...]
> spać po północy a potem następnego dnia jestem nie wyspany.
>
> Co można wziąść na sen w miarę skutecznego bez recepty?

Oczywiście. Ja miewam bardzo duże kłopoty z zaśnięciem.
Kup sobie w aptece "SEDATIF PC" - 60 tabletek - PLN 11.97
Drogie, ale muszę powiedzieć że bardzo skuteczne. Rozpuszcza się samo w
ustach. Zastosuj się do ulotki.
Oraz drugi lek, ale w moim wypadku nic on nie dał - "Valused"

oba te leki są bez recepty.
Jeśli zaburzenia snu nie ustaną radziłbym kupić w aptece Melatoninę -
jest to hormon snu odpowiedzialny za prawidłowy sen.
Oczywiście samoleczenie może nic nie dać; należy skonsultować się z
lekarzem i ustalić przyczynę zaburzeń snu.
Przyczynami zaburzeń snu mogą być rówież drzemki popołudniowe,
wylegiwanie się w łóżku do południa, stres w pracy/szkole...
Jest bardzo wiele czynników.
Ostatecznie zalecam ci "SEDATIF PC" produkowany przez Labolatoires
BOIRON. Po ok. 2 dniach stosowania według ulotki zaburzenia snu powinny
ustać. Kładź się o jednakowych porach :)
Jak Ci pomogłem to proszę odpisz :]

Rekonstrukcja strun głosowych
Sprawdźcie!!! Super sprawa dla studentów!
wyrostek
Dwa kolana - dwie różne sprawy. Ortopeda - Wrocław. [długie]
[OT] sprzedam Pediatria do LEP