Co na suchy kaszel?

11. Data: 2009-02-03 09:51:37

Temat: Re: Co na suchy kaszel?
Od: " cvzeremcha" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

> Po zażyciu w sumie dwóch, czy trzech proszeczków w nałóg nie wpadniesz
> nie umrzesz. Bez obaw. To nie trucizna, tylko lekarstwo.

Oczywiście, zgadzam się z tobą. Tyle, że pracuję w aptece i różne rzeczy
widzę. Także dzieci - lekomanów uzależnione przez rodziców... To straszne.

Ania

12. Data: 2009-02-03 09:53:50

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha <c...@g...pl> napisał(a):

> Oczywiście, zgadzam się z tobą. Tyle, że pracuję w aptece i różne rzeczy
> widzę. Także dzieci - lekomanów uzależnione przez rodziców... To straszne.

Muszę dodać - uzależnione dzięki rodzicom sięgającym po najsilniejsze z
możliwych w danej sytuacji leków.

Ania

13. Data: 2009-02-03 10:35:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha pisze:

> Muszę dodać - uzależnione dzięki rodzicom sięgającym po najsilniejsze z
> możliwych w danej sytuacji leków.

Suchy kaszel przeszedł niemalże sam. Przerodził się w katar i kaszel
mokry. :(

Ewa

14. Data: 2009-02-04 00:14:07

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

cvzeremcha napisał/a:

> Oczywiście, zgadzam się z tobą. Tyle, że pracuję w aptece i różne rzeczy
> widzę. Także dzieci - lekomanów uzależnione przez rodziców... To straszne.

Pracować musisz chyba, więc staraj się o tym nie myśleć. Świata nie
zmienisz choćbyś się jak najbardziej starała.

--
animka

15. Data: 2009-02-04 00:17:33

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał/a:

> Muszę dodać - uzależnione dzięki rodzicom sięgającym po najsilniejsze z
> możliwych w danej sytuacji leków.

Mam sąsiadkę (na szczęście mieszka 3 piętra niżej), która ma jakieś 53
lata, a wygląda na 80. Brała jakieś prochy przeciwbólowe i w ogóle
wszystkie, które były dla niej jakieś halucynogenne, czy jak to tam się
nazywa.

--
animka

16. Data: 2009-02-04 00:23:42

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał/a:

> Suchy kaszel przeszedł niemalże sam. Przerodził się w katar i kaszel
> mokry. :(

A ja jakiś m-c temu kupiłam sobie Tiocodin i już po dwóch proszeczkach
męczący kaszel mi przeszedł. Na ulotce jest napisane, że te proszki
także leczą, a nie tylko hamują kaszel.
Śmieszne jest to, że chciałam sobie kupić syropek Tussipet, ale w aptece
mi powiedziano, że jest na receptę...Myślalam, że padnę. Nie chciało mi
się już iść do lekarza po receptę. Tak bardzo chcialam poczuć ten smak z
lat dziecięcych, kiedy lekarze zapisywali dzieciom Tussipet. Pamiętam
tylko, że był dobry.

--
animka

czy zmienic godz. brania antybiotyku?
Lakierowanie, lakowanie, impregnowanie, co to jest?
Wyniki trzustki
Cieżka biegunka po silnych antybiotykach
sole trzeźwiące