Co na swiezy oddech zamiast gum?

1. Data: 2003-04-06 06:21:00

Temat: Co na swiezy oddech zamiast gum?
Od: "Lukasz" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Wlasnie przeczytalem o substancjach E i w zwiazku z tym mam pytanie:
Czym moznaby zastapic gumy do zucia, co by poprawialo oddech?
Pozdrowienia,
Lukasz

2. Data: 2003-04-06 06:41:25

Temat: Re: Co na swiezy oddech zamiast gum?
Od: "DJB" <d...@h...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

zdecydowanie pasta do zeboow

--
http://www.hsv.gda.pl see it

3. Data: 2003-04-06 09:49:22

Od: "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zucie natki pietruszki albo miety(roslinki)
--
^^ made by ~babka in klozeto~ ^^
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

4. Data: 2003-04-06 15:34:06

Od: "Lukasz" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zucie natki pietruszki albo miety(roslinki)

Wiecie moze gdzie mozna taka miete (w postaci nadajacej sie do zucia)
dostac?

Pozdrowienia,
Lukasz

5. Data: 2003-04-06 16:04:54

Od: "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mozna kupic roslinke i co jakis czas zuc sobie jej listki.niestety nie ma
takiego dobrego smaku jak mieta w gumach,ale jest skuteczna

6. Data: 2003-04-06 19:50:14

Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozgryź ziarenko - lub dwa normalnej kawy (nawet papierosa po tym nie czuć
:-).
nemo

7. Data: 2003-04-07 01:41:48

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> mozna kupic roslinke i co jakis czas zuc sobie jej listki.niestety nie ma
> takiego dobrego smaku jak mieta w gumach,ale jest skuteczna

Myślę, że mycie zębów + bezcukrowa guma lub cukierki to najlepszy zestaw
Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

8. Data: 2003-04-07 07:24:27

Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lukasz" <w...@g...pl> skribis:

>Witam,
>Wlasnie przeczytalem o substancjach E i w zwiazku z tym mam pytanie:
>Czym moznaby zastapic gumy do zucia, co by poprawialo oddech?

sokiem z cytryny

--
Pozdrawiam, Leh.
Bez glodowania i liczenia kalorii -

9. Data: 2003-04-08 13:43:56

Od: "annais" <a...@a...box.ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wlasnie przeczytalem o substancjach E i w zwiazku z tym mam pytanie:
> Czym moznaby zastapic gumy do zucia, co by poprawialo oddech?

Chyba najskuteczniejsza jest wizyta u dentysty w celu zdjecia kamienia-
bardzo czesto to on jest przyczyna przykrego oddechu.
pozdr.
Ani

10. Data: 2003-04-08 18:16:39

Od: "M@ga" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lukasz" <w...@g...pl> wrote in message
> Witam,
> Wlasnie przeczytalem o substancjach E i w zwiazku z tym mam pytanie:
> Czym moznaby zastapic gumy do zucia, co by poprawialo oddech?

Zakladam ze pytanie dotyczy odzyskania swiezego oddechu w sytuacji gdy
nieciekawy zapach nie jest spowodowany zepsutym zebem lub ropnym nalotem na
migdalkach.

Zapach ten "przykleja" do wydychanego powietrza w plucach i pojawia sie
wtedy gdy pluca sa wykorzystane do eliminacji lotnych produktow przemiany
materii.
Jezeli stan ten utrzymuje sie dluzej, swiadczy to o tym ze Twoja dieta
pozostawia sporo do zyczenia.

Stosowanie w tej sytuacji roznego rodzaju "dezodorantow" jest delikatnie
mowiac malo skuteczne.

Pozdrawiam
M@ga

DO