Co na zakwasy?

1. Data: 2011-11-10 10:35:47

Temat: Co na zakwasy?
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

Tak przypakowalem, ze jestem jednym wielkim bolem.
Czy ktos moze spotkal sie z jakas skuteczna recepta na zakwasy?

2. Data: 2011-11-10 11:36:53

Temat: Re: Co na zakwasy?
Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-10 11:35, Lebowski pisze:
> Tak przypakowalem, ze jestem jednym wielkim bolem.
> Czy ktos moze spotkal sie z jakas skuteczna recepta na zakwasy?

Masaz albo lekka gimnastyka az bol ustapi.

Jak kiedys zaczynalem prace u Henia stoklosy to pierwsze dni to byl
jeden wielki bol i jedyne lekarstwo to byla ciezka fizyczna praca
wlasnie przy zawieszaniu kurczakow w ubojni.

3. Data: 2011-11-10 13:43:40

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-10 12:36, Jerzy Dombczak pisze:

> Masaz albo lekka gimnastyka az bol ustapi.

Ustepuje, ale nie na dlugo.
Przydaloby sie cos bardziej skutecznego, bo jeszcze planuje z jakis rok
miewac podobne.

> Jak kiedys zaczynalem prace u Henia stoklosy to pierwsze dni to byl
> jeden wielki bol i jedyne lekarstwo to byla ciezka fizyczna praca
> wlasnie przy zawieszaniu kurczakow w ubojni.

Taki wysilek przy zakwasach powoduje katabolizm, a wtedy pakowanie jest
troche bez sensu.

4. Data: 2011-11-12 20:31:35

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisał w wiadomości
> Tak przypakowalem, ze jestem jednym wielkim bolem.
> Czy ktos moze spotkal sie z jakas skuteczna recepta na zakwasy?

Moja znajoma, notabene wiekowa juz sportsmenka, zawsze powtarzała, ze na
zakwasy najlepsze jest ... piwo.

Iwona

5. Data: 2011-11-12 20:58:07

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-12 21:31, było cicho i spokojnie, aż tu Iwona_s jak ...:
> Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisał w wiadomości
>

> Moja znajoma, notabene wiekowa juz sportsmenka, zawsze powtarzała, ze na
> [...]

hmm, w sumie moja znajoma kursuje co chwile do Czech, wiec moze trzeba
zamowic u niej jakas beczulke, bo tej cieczy w naszych sklepach to piwem
juz nawet grzecznosciowo ciezko nazwac.
Co prawda troszke jakos nie bardzo mi sie widzi ta skutecznosc piwa, ale
sam lepszego pomyslu jak dotad nie mam, wiec chyba nie zaszkodzi sprobowac.

woda mineralna Muszynianka i biegunka
Szkodliwa wykładzina PCV? Jak bardzo?
Dobry zielarz
Jak zmienić kasę chorych?