Co na zapalenie miazgi?

1. Data: 2006-06-14 16:57:40

Temat: Co na zapalenie miazgi?
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i złapało mnie zapalenie miazgi w leczonym zębie. Masakra, zaczęło
pobolewać o 15:00, teraz już chodze po ścianach. Oczywiście stomatolog
najwcześniej w piątek, zgodnie z zasadą że z zębami zawsze się coś
dzieje wieczorem przed wolnym dniem. :) Wciągnąłem już 800mg
ibuprofenu i dalej ledwo żyję. Co jeszcze można zrobić? Za chwilę
sobie wyrwę tego zęba kombinerkami chyba :)
--
Samotnik

2. Data: 2006-06-14 18:06:06

Temat: Re: Co na zapalenie miazgi?
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@W...samotnik.art.pl> napisal(a):
> [...]
> ibuprofenu i dalej ledwo żyję. Co jeszcze można zrobić? Za chwilę
> sobie wyrwę tego zęba kombinerkami chyba :)

No dobra, po 4h od pierwszych 400mg i 2h od drugich 400 przytłumiło w
końcu ból. 4h koszmaru, w pewnym momencie musiałem nawet zatrzymać
samochód, bo nie byłem w stanie prowadzić. :(
--
Samotnik

3. Data: 2006-06-14 20:07:35

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ibuprofenu i dalej ledwo żyję. Co jeszcze można zrobić? Za chwilę
> sobie wyrwę tego zęba kombinerkami chyba :)

Nie wiem, gdzie mieszkasz, ale czy istnieje gdzieś w Twoim mieście, lub w
pobliżu, pogotowie stomatologiczne? Można zawsze pojechać i poprosić, żeby
zrobili COŚ, założyli lekarstwo czy co... Nawet zapłacić można człowiek
zrobi wszystko, żeby złagodzić ból :).
Często ludzie nawet nie wiedzą, że jest coś takiego jak stomatolog 24h na
dobę.
Od biedy poszłabym na normalne pogotowie i umierała tam z bólu, to może by
coś dali przeciwbólowego-przeciwzapalnego?

Maja

4. Data: 2006-06-15 11:33:33

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message
> [...]
> ibuprofenu i dalej ledwo żyję. Co jeszcze można zrobić? Za chwilę
> sobie wyrwę tego zęba kombinerkami chyba :)

rozumiem, zes samotnik, ale chyba w miejscowosci gdzie masz
samotnie jest jeszcze jakis inny dentysta. idz do niego.

iwon(k)a

5. Data: 2006-06-15 16:33:48

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@p...onet.pl> napisal(a):
> "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message
>
> rozumiem, zes samotnik, ale chyba w miejscowosci gdzie masz
> samotnie jest jeszcze jakis inny dentysta. idz do niego.

W Polsce jest dzisiaj święto kościelne i po obdzwonieniu kilkunastu
gabinetów mam jasność, że chyba NIKT nie przyjmuje.
--
Samotnik

6. Data: 2006-06-15 16:51:32

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Polsce jest dzisiaj święto kościelne

no tak, zapomnialam o tym.

> i po obdzwonieniu kilkunastu
> gabinetów mam jasność, że chyba NIKT nie przyjmuje.

a pogotowie, tam powinni miec dentyste.

iwon(k)a

7. Data: 2006-06-15 17:11:33

Od: Radosław Rossa <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a pogotowie, tam powinni miec dentyste.

Na pogotowiu ratunkowym raczej dentysty nie znajdzie, a pogotowia
stomatologicznego w większości miast nie ma.

8. Data: 2006-06-15 17:23:21

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na pogotowiu ratunkowym raczej dentysty nie znajdzie, a pogotowia
> stomatologicznego w większości miast nie ma.

Może powiedz, gdzie mieszkasz, a nuz ktoś wpadnie na pomysł??

9. Data: 2006-06-15 17:46:32

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Radosław Rossa" <r...@g...pl> wrote in message

> Na pogotowiu ratunkowym raczej dentysty nie znajdzie, a pogotowia
> stomatologicznego w większości miast nie ma.

to wobec tego niech sobie wezmie 500mg paracetamolu i 800 mg ibiprofenu
i dotrwa do rana.

iwon(k)a

10. Data: 2006-06-15 17:52:32

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@i...pl> napisal(a):

> Może powiedz, gdzie mieszkasz, a nuz ktoś wpadnie na pomysł??

Wrocław
--
Samotnik

Wapno dlaczego pomaga na alergie?
angina i lody
Wybór elektrostymulatora
Zawsze goraco tylko w glowe
Jakie sa konsekwencje po usunieciu sledziony?