Re: Co nas nie zabije...

Subject: Re: Co nas nie zabije...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Trybun <L...@j...cb>
Date: Mon, 23 Mar 2020 14:45:37 +0100

W dniu 23.03.2020 o 13:04, XL pisze:

> TYLKO podawanie ręki?! Skąd ta zachowawczość u Ciebie? Skasuj wszystkim
> całą sferę kontaktów fizycznych tylko dlatego, że TY ich nie lubisz - seks,
> masaż, opieka medyczna, matkom zabroń dotykać dzieci (pedofilom oczywiście
> pozwól...) ?
> LOL
> A SERIO - czy Ciebie po...ło? Nikt Cię nie gwałci koniecznością podawania
> mu ręki. Nie chcesz - nie podajesz. Nie ma obowiązku macania. Nie potrafisz
> sobie radzić - kup sobie torebkę:
> LOL
> https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/other/księżna-k
ate-używa-torebki-aby-uniknąć-nieprzyjemnej-sytuacji
/ar-BBVr8r5

Nie tylko, ale to chyba podstawowy  pozytywny czynnik obecności tego
Coronacośtam.

Zaszło tu chyba jakieś nieporozumienie, nie mam nic przeciwko kontaktom
o ile one mają/mogą czemuś służyć. Problemem jest tylko głupkowaty (moim
zdaniem) zwyczaj podawania sobie ręki na powitanie czy pożegnanie.

No niestety, Ty chyba nie z Polski że nie wiesz jaki skutek niesie
niepodanie ręki. Jest to postrzegane jako osobisty afront.

Brawo Kate,. ;-)

Jeszcze odnośnie pkt 3 Twojej listy pytanie, - a co to takiego to "dobro
wspólne"?