Co nas nie zabije...

91. Data: 2020-03-27 14:04:56

Temat: Re: Co nas nie zabije...
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.03.2020 o 15:28, XL pisze:
> [...]
doni-co-uscisk-doni-mowi-o.html?m=1

> Ma. Czasem nawet jedno jest drugim. W skrajnym przypadku jest pięścią pod
> oko.

Nie, mowa ciała to odruchy mimowolne, a więc nie możemy do nich zaliczyć
obicia komuś gęby.

92. Data: 2020-03-27 14:10:47

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.03.2020 o 16:35, XL pisze:

> Widać źle wybierasz znajomych.
> Wybierz mnie :-)

Piszesz jakbym miał jakiś wybór. Jeżeli już bym miał pójść na wybory to
tylko p. Bosak wchodzi w grę. Nie sądziłem że ja zwolennik Lewicy to
powiem ale tylko on (czyli dość radykalny prawicowiec) sprawia na mnie
wrażenie człowieka honoru i patrioty.

Ciebie niestety za słabo znam.

> Rotmistrz Pilecki. Maksymilian Kolbe. Kard. Wyszyński. Rejtan.
> Kilku tu:
> http://www.paranormalne.pl/topic/39458-10-najwiekszy
ch-polskich-patriotow/
> I cała rzesza innych.

W sumie nie wiem na czym polegał ich honor. Ktoś mi zaczyna coś usilnie
wmawiać to z automatu podchodzę do tego z dużą dozą ostrożności.

Nie znam praktycznie wcale historii  rotmistrza Pileckiego, ale co mam o
tym myśleć gdy od niby poważnych ludzi słyszę o tym " przyleciał do
Polski,  aby dać się aresztować" szwabom, " aby go zamknęli do
Oświęcimia który zamierzał zinfiltrować i założyć na terenie ruch oporu"
,. Sama przyznasz że brzmi to jeszcze bardziej nieprawdopodobnie jak
pamiętne wyczyny dzielnej i bohaterskiej Jessiki  podczas amerykańskiej
inwazji na Irak?  Duży szacun dla p. rotmistrza już za że przyleciał do
okupowanej Polski  w celach walki z okupantem, ale robienie _takich_
legend nikomu nic pozytywnego nie przynosi.

Myślę że dla wielu ludzi/bohaterów byłoby znacznie lepiej gdyby
rozpowszechnieniem ich historii przestali zajmować się propagandziści.

Chwila namysłu i przyznaję rację - byli jednak w Polsce ludzie honoru.
Np wojskowi - Gen, Kleeberg,  Mjr Dobrzański czy cywile, np Prezydent
Warszawy - S. Starzyński,.

> Państwo to instytucja. Personifikacja instytucji świadczy o infantylizmie.

A o czym świadczy okradanie emerytów? Jedna persona może się wykazywać
czymś negatywnym, ale inne instytucje państwa powinny to
skorygować/unieważnić, tymczasem nic takiego nie nastąpiło.  Tak więc -
TO "państwo" na pewno nie jest tym na co należy się powoływać że jest
czymś co scala Polaków.

> Ja też. Braku Ojczyzny.
> Pozostałym Chwała.

> Są tacy, co w najcięzszych czasach potrafili ją poznawać, chronić i
> przekazywać, to i dalej tacy będą. Nie mam co do tego obaw. A reszta niech
> pada na twarz podczas byle zaćmienia.

Widząc to co się dzieje mam duże obawy że historia nadal służy temu aby
ludzie czerpali z niej wiedzę opartą na prawdzie i faktach.

> Ja wiedzieć czemu. Kto nie wiedzieć, temu i tak wszystko jedno, bo jej nie
> zna.

Problem w tym że coraz więcej Polaków zna tylko tą zmanipulowaną.

> Niektorych na pewno przestanie. Tym gorzej dla nich. Zawsze i wszędzie będą
> znikąd.

Z moich obserwacji wynika że najwięcej zadeklarowanych patriotów jest
poza granicami Polski.

> Już o tym pisałeś, nie będę się powtarzać. Dać Ci dostęp do prywatnej
> posesji, to za chwilę zażądasz łodzi właściciela tej posesji, bo lepsza.

A więc i "terytorium" odpada.

> Nie jestem upoważniona.

> Wpuszczał BARDZO gościnnie. Jak i jego rodzinę. Wraz z otrzymywaną od nich
> ochłapową władzą.

Znasz jakieś szczegóły tych "zaprosin"?

> Tak samo, jak właściciel nadbrzeżnej posesji bez Ciebie?

Nie bardzo wiem o co Ci chodzi.

> Przestań, skoro tak to wszystko traktujesz.

Gadanie o jakimś "strategicznym położeniu Polski mija się z prawdą.  To
że od sąsiadów od zawsze dostawialiśmy kopniaki nie wynikało z tego
położenia tylko z naszej postawy wobec nich. Hodowaliśmy wtedy jak i
dzisiaj próbujemy kreować z nich swoich wrogów.

> A czemu nie? Lepiej z Putinem? Z Merkel?

Od USA nie wytargujesz złamanego centa.

-ludzi-wolnych-w-europie-sa-polacy

> Chyba coś z czymś pofistaszkowałeś.
> I dobrze wiesz, co z czym - skoro stosujesz cudzysłów.

Nie wiem, ja nie postrzegam ludzi jako różnokrwistych.

> Znaczy Tobie?
> Uhmmmm. ,,Na kilka tygodni". Czemu nie na stałe więc? No bo, jak rozumiem,
> każdy tam Cię wpuszcza na stały pobyt na swoim podwórku?

Wszystkim.  Praca, obowiązki itd nie pozwoliły mi tam pozostać na
dłużej.  Tam nie ma żadnych płotów aby ktoś miał "wpuszczać". Styl życia
trochę podobny do Amiszów, ale bez ścisłego podziału jak u nich na
moje-twoje.

93. Data: 2020-03-27 19:12:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:
doni-co-uscisk-doni-mowi-o.html?m=1

> Nie, mowa ciała to odruchy mimowolne,

I wyuczone.
https://tiny.pl/t3cv3

> a więc nie możemy do nich zaliczyć
> obicia komuś gęby.

Mimowolne obicie możemy, wyuczone też.
Na wyuczonych ,,jadą" politycy i aktorzy. Jedni i drudzy po szkoleniach,
nikt z nich już nie wie, jak to było, gdy byli sobą.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

94. Data: 2020-03-27 19:40:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> Piszesz jakbym miał jakiś wybór. Jeżeli już bym miał pójść na wybory

Nie startuję w wyborach.

?

> Nie sądziłem że ja zwolennik Lewicy to
> powiem ale tylko on (czyli dość radykalny prawicowiec)

Radykalny kto???? ?

> sprawia na mnie
> wrażenie człowieka honoru i patrioty.

Takie ma zadanie. Zdecydowanie za dobrze wyszkolony przez służby - w
gadaniu honorze i patriotyzmie i w sprawianiu wrażenia człowieka honoru i
patrioty.

> Ciebie niestety za słabo znam.

Bosaka znasz LEPIEJ?
Podziwiam. Ja miałam okazję ku temu osobistą i nie polecam.
Śmierdzi służbami aż miło. No ale Tobie to mogłoby pasować, rzeczywiście.
Teatr dla naiwnych.

> [...]
> okupowanej Polski  w celach walki z okupantem, ale robienie _takich_
> legend nikomu nic pozytywnego nie przynosi.

To nie legenda, to fakty. I nie jemu miało ,,przynosić", tylko innym.

> [...]
>
> Chwila namysłu i przyznaję rację - byli jednak w Polsce ludzie honoru.
> Np wojskowi - Gen, Kleeberg,  Mjr Dobrzański czy cywile, np Prezydent

A jednak.

> [...]
> skorygować/unieważnić, tymczasem nic takiego nie nastąpiło.  Tak więc -
> TO "państwo" na pewno nie jest tym na co należy się powoływać że jest

A gdzież ja mówię o państwie???
Nie rozróżniasz podstawowych pojęć, to straszne!

> Widząc to co się dzieje mam duże obawy że historia nadal służy temu aby
> ludzie czerpali z niej wiedzę opartą na prawdzie i faktach.

Służy, służy. Byle z właściwych źródeł.

> Problem w tym że coraz więcej Polaków zna tylko tą zmanipulowaną.

Ich strata.
Zawsze musi istnieć stado baranów, których się używa.

> Z moich obserwacji wynika że najwięcej zadeklarowanych patriotów jest
> poza granicami Polski.

Bo dużo mówią o swoim patriotyzmie.
Patrioci siedzą w Polsce i nigdy jej nie opuszczą - są, aby dla niej
pracować, aby jej bronić. Żeby ,,patrioci" za granicą mieli się z czym
identyfikować w swoim zaocznym ,,patriotyzmie".

> A więc i "terytorium" odpada.

Wręcz przeciwnie. Nie udawaj głupka.

> Znasz jakieś szczegóły tych "zaprosin"?

Odsyłam do Historii.

> Nie bardzo wiem o co Ci chodzi.

Chcesz korzystać z jeziora, a tego nie rozumiesz?!
Chcesz być obcym wojskiem na czyimś jeziorze.

> [...]
> położenia tylko z naszej postawy wobec nich. Hodowaliśmy wtedy jak i
> dzisiaj próbujemy kreować z nich swoich wrogów.

A od kogo wytarguję? Prowadź, Duce :-|

-ludzi-wolnych-w-europie-sa-polacy

> Nie wiem, ja nie postrzegam ludzi jako różnokrwistych.

A jako róznourodzeniowych już postrzegasz. Wiesz, co to przenośnia?

> [...]
> dłużej.  Tam nie ma żadnych płotów aby ktoś miał "wpuszczać". Styl życia
> trochę podobny do Amiszów, ale bez ścisłego podziału jak u nich na

Nie zauważyłam tego ani w Szwecji, ani nigdzie gdzie opisujesz. Każdy tam
ma klucz od bramy i od domu. I Policję od łapania nadmiarowych chętnych do
wejścia.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

95. Data: 2020-03-27 20:36:46

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/03/2020 o 13:04, Trybun pisze:

> Ale tu nikt poza tobą nie przechwala się terroryzowaniem innych swoimi
> ciągotami do podawania ręki, to tak nawiasem bo ogólnie jak na razie to
> nie znam na tej grupie żadnych "dupków" i "debilek".

cos ci ten tego sie popierdolilo, ja mowie o usmiechu i odmowie podania
jesli nie masz na to ochoty, zalatwiaj te tabletki bo krucho sie robi

--
gazebo

96. Data: 2020-03-28 00:44:04

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-27 01:57, XL wrote:
> [...]
restrictions-for-the-russian-humanitarian-aid-flight
s-headed-to-italy-coronavirus-employed-by-kremlin-as
-means-of-propaganda-commentary

> https://tvn24.pl/swiat/la-stampa-o-pomocy-rosji-dla-
wloch-4514945

Ooo, to, to!
Przywiezli sprzet dla siebie, jak by przygotowywali sie na oblezenie.

I juz zaczela sie dyplomacja i tylko patrzec jak pojawi sie gdzies na
'podeszwie buta' baza morska, jak w Syrii.
https://www.wnp.pl/rynki-zagraniczne/ambasador-rosji
-odpowiada-la-stampie-na-krytyke-rosyjskiej-pomocy,3
82617.html

97. Data: 2020-03-28 00:52:55

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-28 00:44, Izaura wrote:

> [...]
> https://www.wnp.pl/rynki-zagraniczne/ambasador-rosji
-odpowiada-la-stampie-na-krytyke-rosyjskiej-pomocy,3

a moze tylko przylecieli pozbierac 'se' troche tego virusa...?

To sa ci sami specjalisci, ktorzy wozili perfumy do Londynu.

98. Data: 2020-03-28 01:23:25

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-26 08:13, Kviat wrote:

> U nas się używa.
> https://m.natemat.pl/607014a9bfd2c93cf022c55e8557fe6
9,1024,0,0,0.jpg

A skondes takie zdjecie wyszarpala...? Z rodzinnego albumu... :)))

//tych budek telekomunikacji to u nas juz nie ma ze 20 lat.

99. Data: 2020-03-28 01:47:38

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-26 12:15, Trybun wrote:

> Nie przeczytałem wcześniej ani nie będę czytał teraz.  Tylko pytam -
> dlaczego podpisujesz się  pod cytatem dotyczącym faworyzowania
> wybranych/wybranego a nie człowieka ( żywej istoty bo to też jakby nie
> patrzeć nasi bracia) jako takiego?

Nie zrozumiesz pod czym sie podpisuje, jesli nie przeczytasz tych dwoch
krotkich wersetow i nie sklonisz sie do refleksji...

Mt. 25-40
"Wszystko, co uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych,
Mnieście uczynili."

i nastepny

Mt. 25-45
"Wszystko, czego nie uczyniliście jednemu z tych najmniejszych, tegoście
i Mnie nie uczynili."

Ten Mateusz, to chyba najsympatyczniejszy z calego Prezydium
Apostolskiego K.C. Pisal glownie o Milosci, Radosci, Wdziecxnosci, wiec
mozesz spokojnie to czytac bez najmniejszego ryzyka infekcji
ortodoksyjnym Chrzescijanstwem. Zwlaszcza teraz, w czasach ostatecznych,
gdy juz wkrotce wszyscy staniemy sie napowrot energia, Duchem, warto,
chocby przez chwile poczuc wdziecznosc wobec Wszechmogacego Wszechswiata.
Te zagadnienia byly znane od zawsze w starozytnej Gnozie, zwanej dla
niepoznaki Mistycyzmem, o ktorym traktuje cala ta seria prezentacji,
wykonana przez pana Piotra Listkiewicza, pt: 'Mistycyzm'.

https://www.youtube.com/playlist?list=PL165FDE7CB8A6
D7CC

Takze siergiej Nikolajewicz, w swoich dociekaniach istoty Wszechswiata
zaleca wszystkim ludziom, aby sie kochali i wybaczali sobie wzajemnie.

https://www.youtube.com/watch?v=aWWxHm-Wg4A

//polecam kazdemu, sciagac, dokad jest Internet...

100. Data: 2020-03-28 01:57:18

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-28 01:47, Izaura wrote:

> [...]
>
> https://www.youtube.com/watch?v=aWWxHm-Wg4A
>
> //polecam kazdemu, sciagac, dokad jest Internet...

Diagnostykakarmy
https://www.youtube.com/user/Diagnostykakarmy/videos
//i ztad rowniez 'wyzieraja' te dwa wersety z Mateusza...'

Tylko humor może nas uratować.
Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?
Szumowski super!
Wstrząsające świadectwo włoskiego lekarza ateisty z Lombardii
XL i niebieski - ozdrowiency