Co o tym myslec???

1. Data: 2002-02-22 16:06:40

Temat: Co o tym myslec???
Od: "stefan" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
sytyacja jest taka:
moja znajoma nie dawno poznala faceta ktory zostal jej partnerem i maja
przyszlosciowe plany co to siebie. zaproponowala mi spotkanie z nimi we
trijke tak przy herbacie abym poznal jej partnera. co o tym myslesc, czy ona
chce sie pochwalic czy cos takiego
(zaznaczam ze utrzymywalismy dobre kontakty miedzy soba, kiedys nawet cos
tam chodzilismy ze soba )
dzieki

1. Data: 2002-02-22 17:20:53

Temat: Re: Co o tym myslec???
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a55q9j$ie0$1@news.tpi.pl>, s...@p...onet.pl
says...
> [...]
> chce sie pochwalic czy cos takiego
> (zaznaczam ze utrzymywalismy dobre kontakty miedzy soba, kiedys nawet cos

Moze po prostu chce was poznac?
Oczywiscie wyjsnien moze byc 1001 - od prostych do udziwnionych.
Po prostu idz - zobaczysz o co chodzi.

1. Data: 2002-02-22 17:27:25

Od: "Dziki" <d...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

bedzie poznawac go ze wszystkimi swoimi znajomymi zeby sie wkrecil w jej
towarzystwo i poprzez to szybciej zaadoptowal - twoja rola polega na tym
zeby gosciu po spotkaniu z toba powiedzial - ten twoj koles jest w porzadku,
zrobil na mnie dobre wrazenie, jesli chcesz zeby skutek byl odwrotny wiesz
co zrobic :()

1. Data: 2002-02-22 17:59:49

Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziki" <d...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
porzadku,
> zrobil na mnie dobre wrazenie, jesli chcesz zeby skutek byl odwrotny

Mój stary kumpel powiadał: największym osiągnięciem faceta jets zdobyć
nie serce wybranki, bo to rzecz oczywista, ale serce jej otoczenia. Bo
każdy ma wady a przyjaciele jesli Cię znielubią to je wytkną, a na
początku mają na nią większy wpływ od Ciebie :)

A on Cię musi poznac bo skoro maja poważne plany to musze dokonać fuzji
swoich otoczeń, nie może być tak że ich znajomi są obcy dla drugiej
strony. Proces naturalny

Ves

1. Data: 2002-02-22 18:22:11

Od: "Dziki" <d...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

ladnie to powiedziales

1. Data: 2002-02-22 18:38:35

Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

> ladnie to powiedziales

dziekuje

Ves

1. Data: 2002-02-22 20:01:07

Od: "Koranja.." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stefan" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chce sie pochwalic czy cos takiego
> (zaznaczam ze utrzymywalismy dobre kontakty miedzy soba, kiedys nawet cos

A moze po prostu uwaza Cie za przyjaciela i chce poznac Twoje zdanie na
temat tego chlopaka? Moze mysli, ze bedziesz obiektywny itd.:)

Pozdrowionka
ania

1. Data: 2002-02-22 23:01:34

Od: chomique <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trijke tak przy herbacie abym poznal jej partnera. co o tym myslesc, czy ona

Jestes dla niej wazny,wazna jest Twoja opinia-w mojej bajce takie
zaproszenie to dowod sympatii i szacunku :)
Mam nadzieje,ze spotkanie bedzie mile,pozdrawiam :)

--
Tib

"Welcome to Rivendell, mister Anderson."

ICQ 86181173
GG 1287619

1. Data: 2002-02-23 11:52:35

Od: m...@i...pl (Madroz) szukaj wiadomości tego autora

Myśleć można wiele - całe konstrukcje z tego budować - ale czy to ma sens ?
idż, zobacz, przekonj się, wyciągnij wnioski. Prościej jednak jest zapytać
wprost.
Po co tyle zawiłości, ludzie sobie lubią jednak życie komlikować.....

pozdr
androz

> [...]
> Najlepsza bezplatna poczta w Polsce >>> http://poczta.interia.pl/
> Zwyciezca w kategorii jakosc w rankingu Komputer Swiat (nr 5/2002)

1. miejsce w rankingu Komputer Swiat (nr 5/2002)

test
joga
sen koszmar - kolejny
Kupie książkę