Co obok warzywniaka?

1. Data: 2003-08-24 08:21:43

Temat: Co obok warzywniaka?
Od: "Urszula Kuzelewska" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pod niezbyt ładnym płotem warzywniak. ów płot chciałabym jakoś zasłonić,
ale nie wiem, co może rosnąć obok warzyw. Może jakieś krzewy owocowe... ale
porzeczki zbyt dobrze nie spełnią zadania. Macie jakieś rady?
Z góry dziękuję
Ulka

2. Data: 2003-08-24 08:56:06

Temat: Re: Co obok warzywniaka?
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Urszula Kuzelewska" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ale
> porzeczki zbyt dobrze nie spełnią zadania. Macie jakieś rady?

Róże? Takie o wiątkich pędach max długości 2-2,5 m.

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2003-08-24 11:19:10

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ale
> porzeczki zbyt dobrze nie spełnią zadania. Macie jakieś rady?

Winorośla.

Pozdrawiam
PP.

4. Data: 2003-08-29 20:10:05

Od: "Urszula Kuzelewska" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Winorośla.

Oj, winorośla są zbyt ciężkie, płot może nie wytrzymać, no i trzeba je
podwiązywać, przycinać. Jestem natomiast ciekawa tych róż, o wiotkich
pędach? Czy są to pnące?
Pozdrawiam
Urszula

5. Data: 2003-08-29 20:36:28

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, winorośla są zbyt ciężkie, płot może nie wytrzymać, no i trzeba je
> podwiązywać, przycinać. Jestem natomiast ciekawa tych róż, o wiotkich
> pędach? Czy są to pnące?

Są pnące.
Można wybrać odmiany, które mają pędy nie dłuższe niż np 3 metry.

Największy problem to kupienie wybranej odmiany, przynajmniej tu na
południu:-(
Ja na niektóre odmiany choruję już od dawna i dalej mam je tylko na
zdjęciach:-(
Może u kogoś w ogrodzie zobaczysz?
Widziałam u mnie na wsi obrośnięte płoty z siatki takimi babcinymi różami o
drobnych kwiatach - cudo. Mają tylko tę wadę, że nie powtarzają kwitnienia,
ale za to kwitną bardzo długo i obficie.

I kiedyś widziałam na zdjęciu fragment ogrodu, gdzie warzywniak był
odgrodzony od reszty ogrodu płotem po którym pięły się takie róże - bardzo
ładnie to wyglądało:-)

Pozdrawiam
Marta

6. Data: 2003-08-31 12:11:49

Temat: Odp: Co obok warzywniaka?
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Urszula Kuzelewska <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bi9si6$dec$...@n...onet.pl...
> [...]
ale
> porzeczki zbyt dobrze nie spełnią zadania. Macie jakieś rady?

Oslonic parawanem z np. slonecznika, topinamburu, malw
Albo puscic po plocie pnacza: wilec, groszki, powojniki

Elfir

7. Data: 2003-08-31 18:41:39

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Oslonic parawanem z np. slonecznika, topinamburu, malw
> Elfir

:))))
od razu poznac poznianke po tym
ze lubi i propaguje topinambury