Co polecacie w Bydgoszczy/Toruniu

1. Data: 2003-05-22 15:33:08

Temat: Co polecacie w Bydgoszczy/Toruniu
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

HEj,

niniejszym się odmeldowywowywołuję na parę dni. Wyskakuję na ślub kuzyna do
Torunia. Będę jednak parę dni w tych okolicach (znaczy do wtorku) i
prosiłbym tambylców o podanie współrzędnych jakichś porządniejszych lokali,
gdzie by można było coś wciąć (wesele to tylko jeden dzień ;-)).

Jak ktoś z tamtejszych okolic ma ochotę, to jakieś pivo może by się też dało
zmajstrować ;-)

Waldek

1. Data: 2003-05-22 16:45:22

Temat: Re: Co polecacie w Bydgoszczy/Toruniu
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdzie by można było coś wciąć (wesele to tylko jeden dzień ;-)).
>
> Jak ktoś z tamtejszych okolic ma ochotę, to jakieś pivo może by się też dało

Hmm, no to sie zamienilismy miejscami, bo ja z Torunia przyjechalam do
Niemiec :). Tak wiec z piwa nici. Niestety z autopsji nie potrafie polecic Ci
zadnej porzadnej knajpy, poniewaz zadko jadam na miescie, ale chwalono Vesuvio
oraz U Soltysa. Moze znajdzie sie ktos bardziej kompetentny?

Pozdrawiam,
Ania, chwilowo w Braunschweigu

1. Data: 2003-05-22 19:08:26

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> Ci zadnej porzadnej knajpy, poniewaz zadko jadam na miescie, ale chwalono
> Vesuvio oraz U Soltysa. Moze znajdzie sie ktos bardziej kompetentny?

dzięki za info, zobaczymy Sołtysa i Vesuvio, połoglądamy. Jakoś jak widzę
nikogo więcej w okolicach bydgosko-toruńskich nie ma, więc się
odmeldowywywuję ostatecznie. W środę zdam sprawy zdanie.

Waldek

1. Data: 2003-05-22 20:57:44

Od: "Agata" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

osobiscie polecam pizzerie Browarna na starym miescie w Toruniu, pychotka :)

1. Data: 2003-05-22 21:11:45

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W 'Manekinie' mozna zjesc przepyszne nalesniki!!!
POLECAM!!!
A.

1. Data: 2003-05-22 21:13:00

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialam napisac, ze 'Manekina' znajdziecie w Toruniu :)

1. Data: 2003-05-23 01:40:36

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> osobiscie polecam pizzerie Browarna na starym miescie w Toruniu, pychotka :)

A w tejże pizzerii... pizza Specialo - rewelacja ...

Jeśli będziesz miał czas/okazję przejeżdzać przez Osielsko - to pierwsza
wieś za Bydgoszczą w drodze na Gdańsk to ... polecam Chatę Myśliwską.
Duży wybór dań i nie tylko z dziczyzny.

Pozdrawiam z Bydgoszczy

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

beztalencie kulinarne
grill
Żywienie po zatruciu [OT]
mloda kapusta jeszcze raz (az do bolu ;))
Placki ziemniaczane - pytanko