Co poradzić na zakola???

1. Data: 2004-11-01 20:24:07

Temat: Co poradzić na zakola???
Od: "t" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

CZy znacie jakiś preparat by pozbyć się zakoli na głowie??
Chodzi pewnie o jakiś preparat na porost włosó ale może znacie jakiś dobry
(niedrogi) i oczywiście skuteczny:)
Dzięki

2. Data: 2004-11-01 20:38:31

Temat: Re: Co poradzić na zakola???
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: 4...@n...onet.pl,
Od: t <t...@p...onet.pl>
Było:
> CZy znacie jakiś preparat by pozbyć się zakoli na głowie??

Wyciąć (?)

Ja polubiłem ;-) to mam je dalej

To nic złego, nie boli, do więzienia nie wsadzają, i człowiek się czuje taki
dorosły :D

P.S. (pod spodem)
Tanio to nie będzie :-( na próżności najwięcej się zarabia. Wystarczy
spojrzeć na "modę" w telewizorze albo w gazetach lub czasopismach ...

P.S.2 (pod spodem 2)
Jeden nasz poseł miał grzywkę spadającą na plecy a teraz proszę jaki się
owłosiony zrobił :-) a może to są jego wcześniejsze nagrania (?)

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

3. Data: 2004-11-02 01:04:55

Od: "cacup" <c...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze molsydomina? dobrze pamietam?

4. Data: 2004-11-02 15:49:52

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

coś z minoksidilem, np. Loxon czy Piloxidil.

5. Data: 2004-11-02 19:23:07

Od: "cacup" <c...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie minoxodyl a nie molsydomina ;) pomylilo mi sie...

--

- - -

Pozdrawiam,
Cacup @ Pzykko Dizzko

e-mail: c...@s...pam.szczecin.pl
url: www.pzykko.prv.pl | www.cacup.prv.pl | wap.pzykko.prv.pl
gg: 7213767

6. Data: 2004-11-02 20:20:22

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-11-02 22:11:49

Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Nov 2004 21:38:31 +0100, Sławek SWP
<s...@w...pl> wrote:

>P.S. (pod spodem)
>Tanio to nie będzie :-( na próżności najwięcej się zarabia. Wystarczy
>spojrzeć na "modę" w telewizorze albo w gazetach lub czasopismach ...

???
Przyklady

>P.S.2 (pod spodem 2)
>Jeden nasz poseł miał grzywkę spadającą na plecy a teraz proszę jaki się
>owłosiony zrobił :-) a może to są jego wcześniejsze nagrania (?)

Ktory ?

8. Data: 2004-11-02 22:54:31

Od: Grzegorz Janczyk <gjanczyk_NOSPAM_wytnij_SPAM_@aster_SPAM_.pl> szukaj wiadomości tego autora

t wrote:

> Witam
>
> CZy znacie jakiś preparat by pozbyć się zakoli na głowie??
> Chodzi pewnie o jakiś preparat na porost włosó ale może znacie jakiś dobry
> (niedrogi) i oczywiście skuteczny:)

Niedrogo to bedzie jak kupisz nozyczki, szczotke w odpowiednim kolorze
wlosia i poxipol. Reszty sie sam domysl ;)

Pzdr
Grzesiek

9. Data: 2004-11-02 23:41:46

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: 1...@4...com,
Od: Kasek <k...@f...onet.pl>
Było:
> ???
> Przyklady

Ile pieniędzy jest wydawane w RP na kuracje odchudzające (?) A nie jesteśmy
nawet blisko czołówki "Wysokich, Przystojnych, Zgrabnych i Bogatych"

Kiedy ostatnio widziałeś - w czasie dobrej oglądalności - osobę tęgą albo
(subiektywnie) brzydką pokazywaną jako wzór do naśladowania (?) Obojętne w
jakiej dziedzinie ...

Pamiętasz niedawny test IQ w telewizorze ? Pokazali popularnych, którzy
wcale nie błyskali IQ tylko mieli iq
No było kilka sztuk IQ :-) ale pasowali idealnie do stereotypu jajogłowego

> Ktory ?

Ten co policję zastępuje jak się mu zapłaci :-( Czy to nie jest jakiś
czynnik korupcjogenny ? No bo co teraz będzie robiła policja za nasze
podatki ?

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

Zapalenie jamy ustnej_?
Ciśnieniomierz
pekla guma :(
Lekarze nie chcieli zbadać dziecka, bo rodzice źle zaparkowali samochód
uzalezniajacy... makowiec ?!