Co przygotować na romantyczną kolację?

61. Data: 2006-08-18 10:51:52

Temat: Re: Co przygotować na romantyczną kolację?
Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Aug 2006 12:13:33 +0200, Waćpanna lub waćpan Akulka, w
wiadomości <news:ec43s9$gj7$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> Ale nie masz co sie obrażać, naprawdę.

Nie obraziłam się, skądże. Tylko dodałam trochę swojego punktu widzenia :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

62. Data: 2006-08-18 11:20:41

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ups, teraz też pisałam na prędce <wstyd>

Slavi, zapisz sobie nowy zwrot "na prętce"
d.

63. Data: 2006-08-18 12:29:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dżdżownica" <d...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Slavi, zapisz sobie nowy zwrot "na prętce"
> d.

Na prątku?

64. Data: 2006-08-18 13:22:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dżdżownica" <d...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Slavi, zapisz sobie nowy zwrot "na prętce"
> d.

Gdyby teraz przyjechała
Inne wrażenia by miała
Tylko dla mnie byłoby,
Być może bardzo chuże
Pozostałoby mi spiewać
Tylko w chłopięcym chórze.

65. Data: 2006-08-18 14:35:46

Temat: Spełnione marzenie Wieszcza
Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby teraz przyjechała
> Inne wrażenia by miała

[...]

Slavi
Ty jesteś spernione marzenie Weszcza, aby Intornet trafił pod strzechy.
d.

66. Data: 2006-08-18 14:51:33

Od: "Grooveman" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:ec2g68$jph$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Grooveman" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> I wszystko to zjedliście? ;-)
smakowiliśmy, nie objadaliśmy się ;) Jemy jeszcze dzisiaj schabik...

> Podziwiam za pozycje 1 i 3. :-) Chyba cały dzień spędziłeś w kuchni...
szczerze mówiąc... przygotowanie tyle trwało, ale w kuchni spędziłem pewnie
tylko ze 4 godziny. Mięso marynowało się najpierw 12 godzin w winie z
czerwoną cebulą + majeranek + czosnek, później opiekłem w 180stC przez
godzine, później obkroiłem przypieczoną powierzchnię, następnie włożyłem do
piwa z cytryną na 6 godzin, później obsypałem świeżym rozmarynem, zrobiłem
ciasto i piekłem przez 3 godziny, najpierw w 180 st, później w 140 st. ;D

Pozdro
Groover

67. Data: 2006-08-18 14:53:10

Od: "Grooveman" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Hihi, nie znasz Groowkojada ;) On ma duży żołądek (nie mylić z brzuchem) i
> wilczy apetyt ;)

sądzisz po pozorach ;P Mam sporawy "mięsień piwny", ale żołądek malutki i
wcale dużo nie jem. Co innego moja Ania ;) Maleństwo 50 kg/155 cm, a potrafi
zjeść konia z kopytami ;) Poznasz ją na zlocie

Pozdro
Groover

68. Data: 2006-08-18 15:08:17

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co innego moja Ania ;) Maleństwo 50 kg/155 cm, a potrafi zjeść konia z
> kopytami ;)

To tak, jak ja (chociaż jestem 20 cm wyższa), zwłaszcza w ciąży... ;-)
Iwona

69. Data: 2006-08-18 15:09:18

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do piwa z cytryną na 6 godzin, później obsypałem świeżym rozmarynem,
> zrobiłem ciasto i piekłem przez 3 godziny, najpierw w 180 st, później w

Dżizas, w życiu nie przygotowywałam nic tak kłopotliwego...
Iwona

70. Data: 2006-08-18 15:50:04

Temat: Re: Spełnione marzenie Wieszcza
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Slavi
> Ty jesteś spernione marzenie Weszcza, aby Intornet trafił pod strzechy.
> d.

Ty dżudżu jesteś brakującym ogniwem pomiędzy Internetem, mną a realem...

przepis na alse do nachos
Zdradźcie mi sekret bakłażanów
Sos do nachos
Piernikowy komputer :)))