Co robi mi dentysta??

21. Data: 2005-01-28 10:11:37

Temat: Re: Co robi mi dentysta??
Od: "biela" <e...@w...biela.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dentysta-sadysta jakiś...
> Chodzicie do jednego ?
> Pewnie mu rura zmięknie jak trafi kiedyś na masochistę - spoci się a
> pacjenta nie zaspokoi :)

jak to sie mowi "ból przeminie, kobiety lubią blizny, sława trwa wiecznie"
:)) pozdro!

22. Data: 2005-01-28 10:13:13

Od: "biela" <e...@w...biela.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha przy okazji chyba wiem juz dlaczego tyle razy chodze, za kazdym razem po
prostu czysci te kanaly dlatego ze nie robi rentgena. Taka opcje stosuje sie
np. dla kobiet w ciazy :).

23. Data: 2005-01-28 11:47:01

Od: "prawda_w_oczy_kole" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A przy okazji: jaki jest najlepszy dentysta we Wrocku do takich spraw oraz
do
bardziej skomplikowanych rzeczy?

a prszę bardzo:
DENTES- Praktyka Stomatologiczna
lek.stom Tomasz Koryciarz
Ul.Kościuszki 161 Wrocław
tel 71- 343 64 39
d...@d...wroc.pl

wal jak w dym. Hasło na początek rozmowy - gabinet został polecony przez
kolegę z Listy.

24. Data: 2005-01-28 11:52:33

Od: "prawda_w_oczy_kole" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najnowsza, najnowocześniejsza metoda to metoda "jednowizytowa":

> a w trakcie juz nie???

w trakcie to radiowizjografia, ale jak ktoś nie ma to może być zwykłe RTG

> a juz bez mikroskopu nie mozna??

móc to można ale po co ?

> zimna gutaperke juz upychac nie mozna?

j.w. Poza tym IwonKo pisałem o najnowocześniejszej metodzie nie o
standardowej.

25. Data: 2005-01-28 12:08:27

Od: "prawda_w_oczy_kole" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
po
> prostu czysci te kanaly dlatego ze nie robi rentgena. Taka opcje stosuje

aaa ! widać ten dentysta lubi czyścić, a rentgena ma w oczach. Albo Ciebie
lubi i dlatego kaze tak często przychodzić :DDD

26. Data: 2005-01-28 13:21:43

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ctd8ns$gqu$...@a...news.tpi.pl,
prawda_w_oczy_kole <p...@w...pl>:

> wal jak w dym. Hasło na początek rozmowy - gabinet został polecony
> przez kolegę z Listy.

Jesli moge sie podpiac - macie kogos dobrego z listy z Poznania, znajacego
sie na stomatologii dzieciecej, dziecko 15 mies.? Rowniez problemy ze
zgryzem: podejrzenie przodozgryzu, tendencja do wysuwania jezyka.

--
Robert

27. Data: 2005-01-28 13:50:15

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dekatoni wrote:

> ????

dziwisz sie ze tylko jedna wizyta?

Adam

28. Data: 2005-01-28 13:52:10

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:
> "Paszczak" <s...@h...pl> wrote in message

> nie tylko, wazniejsze jest po to, zeby
> ustalic na jaka dlugosc wkladac narzedzia
> w czasie leczenia.

do tego sluzy endometr, ustalanie dlugosci kanalu po rtg jest juz hmmm..
niemodne? ;)

Adam

29. Data: 2005-01-28 14:45:33

Od: "dekatoni" <a...@w...to@mesa.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:

> dziwisz sie ze tylko jedna wizyta?

Tak, ale już się wyjaśniło w innym poście :)
Miałem niedawno kanałowe w DentaMed/Kraków, wydawało mi się,
że w miarę nowoczesnym centrum, ale miałem tradycyjne i nie
wiedziałem, że można inaczej. Rentgen miałem tylko 'przed'.

Adam

30. Data: 2005-01-28 14:45:51

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"prawda_w_oczy_kole" <p...@w...pl> wrote in message

> móc to można ale po co ?

bo jesli mozna, to po co mikroskop?

> j.w. Poza tym IwonKo pisałem o najnowocześniejszej metodzie nie o
> standardowej.

i uwazasz ze to jest najnowoczesniejsza?

iwon(k)a

Do ginekologa-pilne
[trojmiasto] gdzie dostane lek - Vitreolent
Rana pooperacyjna - przemywanie
Brodawczak-HPV-prosze o pomoc
Ból barku i pod łopatką - to już jest nieznośne !!!