Co robić żeby dobrze wyglądać po lekcji W-F

1. Data: 2012-04-18 08:20:13

Temat: Co robić żeby dobrze wyglądać po lekcji W-F
Od: "Ja" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Poradźcie co robić w takiej sytuacji. Przecież codziennie się maluję.
Pomocy!
Ja

2. Data: 2012-04-18 08:31:08

Temat: Re: Co robić żeby dobrze wyglądać po lekcji W-F
Od: "kas.tak" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ja" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam. Poradźcie co robić w takiej sytuacji. Przecież codziennie się
> maluję.
> Pomocy!
> Ja
Nie ćwiczyć na W-F :)

3. Data: 2012-04-18 08:33:44

Od: "stefan ziomek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Umyj sie !

4. Data: 2012-04-18 09:32:20

Od: "Angelika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ja" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam. Poradźcie co robić w takiej sytuacji. Przecież codziennie się
> [...]
To przestań się malować bądź naturalna!! :3

5. Data: 2012-04-18 09:38:20

Od: "asia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ja" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam. Poradźcie co robić w takiej sytuacji. Przecież codziennie się
> [...]
nie cwicz na ef

6. Data: 2012-04-19 07:31:37

Od: "stefan ziomek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Angelika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ja" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
>>

> To przestań się malować bądź naturalna!! :3

A ty jestes naturalna ??

Jak zafarbować włosy na blond kiedy mam czarne ?
Jak się pozbyć pryszczów z miejsc intymnych.
depilacja laserowa - to działa?
Szkodliwa wykładzina PCV? Jak bardzo?
dryblas