Co roku to samo ...

31. Data: 2005-04-11 22:44:15

Temat: Re: Co roku to samo ...
Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Apr 2005 00:42:30 +0200, "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z
powodu spamu)> wrote:

>Pewnym pozytywem bedzie lepsze zimowanie niektorych roslin pod liscmi a
>oprocz tego jest to naturalny proces wzbogacania gleby w prochnice.

Oooo, to ja poproszę o rozwinięcie... Liście można przekopywać zamiast
zbierania? Do tej pory myślałem, ze to nie bardzo trendy jest...
--
Guru

32. Data: 2005-04-11 22:51:37

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> Akurat nie tak dawno przegladalem w sieci dane o tym gatunku. To rodzimy
> dziurawiec dla USA. Niezle rosnie jak widzialem na innych fotografiach.
> Czy mialbys moze cos jego nasion?

A czy wiesz kiedy nalezy zbierac nasiona? Nie jestem zreszta tutaj
zbyt optymistyczny, bo mam go juz kilka lat i nie widzialem zadnych
siewek.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

33. Data: 2005-04-11 22:58:58

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oooo, to ja poproszę o rozwinięcie... Liście można przekopywać zamiast
> zbierania? Do tej pory myślałem, ze to nie bardzo trendy jest...
> --
> Guru

Po co przekopywać ? Niech leżą i badziewieją,
tzn. wzbogacają glebusię.

Pozdrawia naturalnie boletus

34. Data: 2005-04-11 23:02:44

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Apr 2005 00:58:58 +0200, "boletus" <b...@o...pl> wrote:

> Po co przekopywać ? Niech leżą i badziewieją,
> tzn. wzbogacają glebusię.

Paskudnie wyglądają i nie wpisuja się w moją koncepcje ogrodu...
--
Guru estetyczny

35. Data: 2005-04-11 23:56:48

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Guru" <n...@n...home.pl> wrote in message

> Paskudnie wyglądają i nie wpisuja się w moją koncepcje ogrodu...

Byles kiedys w lesie legowym lub nawet w buczynie karpackiej?
Wiosna pelno suchych lisci ale wszedzie wylaza rozne cienioznosne:
zawilce, rozne cebulowe itp. - suche liscie wcale nie zaburzaja pieknego
wygladu takiego dna lasu :)

Pozdrawiam,
Bpjea

36. Data: 2005-04-11 23:57:34

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

37. Data: 2005-04-12 00:00:45

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

??? http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/klon.jpg

> i nie wpisuja się w moją koncepcje ogrodu...

Oczywiscie, kazdy ma swoja koncepcje.

Pozdrowienia,
Michal

38. Data: 2005-04-12 00:18:50

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> A czy wiesz kiedy nalezy zbierac nasiona?

Gdy torebki nasienne sa dojrzale - jesienia (pozniejsza). Moze czesc z
nich zostala do wiosny (?)

> Nie jestem zreszta tutaj
> zbyt optymistyczny, bo mam go juz kilka lat i nie widzialem zadnych
> siewek.

Moze nie mialy dobrych warunkow do skielkowania - u mnie znalazlem
nieliczne siewki krzewiastych dziurawcow. Widocznie trzeba im pomoc i
wysiac duzo nasion w skrzynce :)
Mysle, ze H. frondosum tez jest samopylny (jak niektore krzewiaste).

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: przypadkiem wyslalem post bez odpowiedzi, przepraszam, ale moja mysz
juz jest stara i czasem lewy przycisk nie dziala jak powinien ;)

39. Data: 2005-04-12 05:22:36

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:d3f33b$eve$1@nemesis.news.tpi.pl...

> rodzimy
> fotografiach.

Jesteś nim zainteresowany? To ten?
http://www.ciekawe-rosliny.pl/index.php?dz=strony&op
=pisz&id=206
Jeśli tak, to podeślij adres. Dla mnie to jeden z ładniejszych i zupełnie
niewymagających krzewów ogrodowych.

Z pozdrowieniami, Maria

40. Data: 2005-04-12 12:48:07

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg wrote:

> Jesteś nim zainteresowany? To ten?
> http://www.ciekawe-rosliny.pl/index.php?dz=strony&op
=pisz&id=206

Ten na 2 ostatnich zdjeciach to taki jak moj.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

Kiedy w tunel ...
wymiary budki na szpaki
Róża bezkolcowa
Likwidacja trawnika...przygotowanie pod grządki .. :PILNE
Physalis alkekengii -franchetti