Re: Co sądzicie o.....?

From: <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Co sądzicie o.....?
Date: 3 Dec 2000 20:51:52 +0100

> Chciałabym wiedzieć co sądzicie na temat reinkarnacji?

Jestem katolikiem, ale jedyną rzeczą z którą się nie zgadzam z kościołem jest
kwestia życia po życiu. Uważam, że reinkarnacja istnieje. może nie ma na to
jednoznacznych dowodów, ale są osoby =, które pamiętaja coś ze swojego
poprzedniego życia. W programie Strefa 11 około roku temu był program
poświęcony reinkarnacji. Była tam opowiedziana historia pewnej dziewczynki,
która pewnego dnia majac 4 lata przyszła do swoich rodziców i zaczęła się
wypytywać o tatę , mamę, siostre i wujka (wymieniala jakieś imiona). Mając 8
lat powiedzial, ze pamieta jak wracając ze szkoły z koleżanką przejechał ją
pocią, odrywając jej nogi. Po paru latach pewna osoba z nadprzyrodzonymi
zdolnościami - wyczóła jakąś dziwną energie wokół dziewczynki. powiedziała, że
jej nogi pochodzą z innego ciała (nikt jej nie powiedział o tym co mówiła
dziewczynka).