Co sądzicie o polskich programach?

1. Data: 2006-03-26 21:41:57

Temat: Co sądzicie o polskich programach?
Od: "Hogata" <h...@s...spamerom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Jestem tu nowa, więc się przywitam.

A tak przy okazji chciałam zapytać co sądzicie
o polskich programach do XXX - takich do przerabiania
obrazka na wzór ?

Chciałam wyhaftowac sobie zdjęcie mojego synka
tak do powieszenia na ścianie.

Buszując po sieci widziałam kilka zagranicznych programów, głównie
anglojęzycznych (co w zasadzie nie jest dla mnie wielkim problemem),
ale tez i francuski.

Znalazłam też jeden polski na stronie www.abakan.pl.

I tutaj mam pytanie - czy te zagraniczne są aż na tyle lepsze
od polskich? Cena znacząco się różni - w przeliczeniu na
złotówki ten polski jest nawet kilka razy tańszy.
Dlatego pytam czy to tylko cena jest bardziej zbliżona do polskich realiów
czy rzeczywiście inne mają coś lepszego?

Nie ukrywam że nie stać mnie raczej na zapłacenie 40$ - czyli około 130 zł
za taki program, gdy polski kosztuje niecałe 40 zł

Przeglądałam wersje demonstarcyjne, i to co jest istotną
zaletą na rzecz polskiego jest to że zawiera polskie nici,
a zagraniczne niestety nie. Z resztą cały jest po polsku,
łącznie z instrukcją użytkownika, dzięki czemu rozpracowałm go
praktycznie bez żadnej instrukcji.

W porównaniu np. do takiego PCStitch wynik pracy w programie Abakan wygląda
tak
na oko po prostu ładniej.

Nie miałam czasu do tej pory za bardzo zagłębiać się w
szczegóły ani tym bardziej wypróbować w praktyce i wyszyć czegoś, więc pytam
jakie
są Wasze odczucia w tej sprawie. Może macie większe doświadczenie w tej
sprawie.

Agata.

2. Data: 2006-03-27 06:40:43

Temat: Re: Co sądzicie o polskich programach?
Od: "Alza" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaj adres bez pułapek

Pozdrawiam
Alza

3. Data: 2006-03-27 07:03:19

Od: "AK" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
ja próbowałam przerobić zdjęcie mojego syna polskim programem i nie podobało
mi się, za to PCStitchem wyszło bardzo ładnie. Znajomi nie wierzą, że to
haftowane, choć jak się przyjrzeć z bliska, to widać kilka kolorów, które
powinnam była "dopracować". Ale na usprawiedliwienie muszę dodać, że
pierwszy raz robiłam coś takiego i efekt jest lepszy niż sądziłam że będzie.
pzdr
Agnieszka

4. Data: 2006-03-27 15:19:37

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Korzystam z najprostszego i darmowego programu Haft krzyzykowy i czasem z
PCSticha i jestem zadowolona. Czasami jednak przerabiam zdjęcie najpierw w
najzwyklejszym programie graficznym najczęściej dołączanym do skanera i
dopiero wtedy tworzę z niego wzorek. Muszę przyznac że pierwsze wzorki były
gorsze, z czasem dochodzi się do pewnej wprawy i wiem już kiedy trzeba
podkręcić ostrość, a kiedy kolory. Musisz chyba potrenować.
Co do nici to można korzystać z też darmowego Haftka i innych często
spotykanych w Internecie stron z przelicznikami.
Jeśli miałabyś problemy ze znalezieniem tych programów, zapraszam na priva i
poprosze o adres bez pułapek.
HaNo

moje dzielo
chcialabym nauczyc sie robic szydelkiem:)
Małe kurki na szydełku
kurczaczek - moze macie wzor?
York -nietypowe pytanie