Co się działo przez ostatnie 1k postów?

1. Data: 2009-01-29 23:35:57

Temat: Co się działo przez ostatnie 1k postów?
Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Czy jeśli Bluzgacz komuś odpowiada na post to najczęściej jest to
Ikselka?

Czy medea częściej ma okazję czytać odpowiedzi na swoje posty niż
odpowiadać na cudze?

To i więcej tutaj:
http://rapidshare.com/files/191339994/wykresik.pdf.h
tml

Jak czytać ten graf...

1. Im bardziej ktoś ma niebieski nick tym więcej osób odpisało na jego
posty,
2. Im bardziej ktoś ma czerwoną obwódkę dookoła siebie tym więcej
odpowiedzi napisał na czyjeś posty,
3. Im bardziej czerwona strzała od x do y tym więcej odpowiedzi na posty
y napisał x.
4. in - ilość otrzymanych odpowiedzi, out ilość wysłanych odpowiedzi
5. Numerek przy strzałce - ilość postów, która przebyła taką drogę.

Graf jest dla ostatnich ~1000 postów.

Kto się pokusi o analizę? ;-)
--
Relpp

2. Data: 2009-01-29 23:40:49

Temat: Re: Co się działo przez ostatnie 1k postów?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jan 2009 23:35:57 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> [...]
> 4. in - ilość otrzymanych odpowiedzi, out ilość wysłanych odpowiedzi
> 5. Numerek przy strzałce - ilość postów, która przebyła taką drogę.

A po co? - pobiezne dane szacunkowe wskazują, że mam granatowy nick z
czerwonokrwistą obwódką z krwistymi strzałami w obie strony i liczbe przy
strzałce 2000 :-DDD

3. Data: 2009-01-29 23:42:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 00:40:49 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]

A ile tam jest postów do Bluzgacza od innych osób, niż Ikselka?
:-D

4. Data: 2009-01-29 23:47:34

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.01.2009 Ikselka <i...@g...pl> napisał/a:

> A ile tam jest postów do Bluzgacza od innych osób, niż Ikselka?
>:-D

Jeśli nie zagubiłem się przy strzałeczkach to od Ciebie jest do
Bluzgacza 7 postów od reszty 11. A że jesteś czerwona i granatowa to nie
da się ukryć. ;-)
--
Relpp

5. Data: 2009-01-29 23:50:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jan 2009 23:47:34 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> Jeśli nie zagubiłem się przy strzałeczkach to od Ciebie jest do
> Bluzgacza 7 postów od reszty 11. A że jesteś czerwona i granatowa to nie
> da się ukryć. ;-)

No, czyli skoro ta reszta to różne osoby, to Bluzg żyje tutaj tylko dzięki
mnie :-DDD
PS. Choc nie wiem, czy sie akurat wszyscy z tego cieszą...
;-P

6. Data: 2009-01-29 23:52:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jan 2009 23:47:34 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> (...)A że jesteś czerwona i granatowa to nie
> da się ukryć. ;-)

W sumie to chyba muszę iść znowu do solarium, bo tak naprawde to troche
zbielałam ostatnio. Nie da sie w tym wykresiku ustawic jakiejś opalenizny
ładnej, zamiast tego czerwonego???
;-)

7. Data: 2009-01-30 00:02:14

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> W sumie to chyba muszę iść znowu do solarium, bo tak naprawde to troche
> zbielałam ostatnio. Nie da sie w tym wykresiku ustawic jakiejś opalenizny

Nie da się, musisz się rzucać w oczy. ;)
--
Relpp

8. Data: 2009-01-30 00:03:48

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.01.2009 Relpp <n...@m...px> napisał/a:
> [...]
> Ikselka?
>
> Czy medea częściej ma okazję czytać odpowiedzi na swoje posty niż

Wyczuwając niechęć rapidsharową dorzucam gorszy jakościowo i cięższy ale
za to jpg:
http://img217.imageshack.us/img217/3856/wykresikvt9.
jpg
--
Relpp

9. Data: 2009-01-30 00:54:02

Od: "Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> No, czyli skoro ta reszta to różne osoby, to Bluzg żyje tutaj tylko dzięki
> mnie :-DDD
> PS. Choc nie wiem, czy sie akurat wszyscy z tego cieszą...
> ;-P

Powiedz mi, czy naprawde twoje opoznienie umyslowe nie jest dokuczliwe?
Bo jak wytlumaczysz fakt, ze 50letnia stara cipa, jara sie iloscia wyrzyganych
przez siebie postow?
Majac 5 dych na karku i napedzajac sie takimi PIERDOLAMI, infantylnie
pierdolac o swoim zyciu w usenecie, trzeba byc naprawde pokurwiona i prosta
osoba. Chyba starych mialas nieudanych, bo wychowali takie ustrojstwo, ktore
przekaze to wszystko co najgorsze swoim bachorom, ktore elegancko pokazuje w
sieci, bez jakichkolwiek oporow.
Kreci cie to, ze ja zyje dzieki tobie, tylko jest jeden problem: to ty mnie
plonkowalas kilkakrotnie i to ty MIMO TEGO ZE MNIE SPLONKOWALAS, odpisywalas
wlasnie mi.
No kurwa, o czym to swiadczy? Ze to TY NIE MOZESZ ZYC BEZE MNIE i nawet
lamiesz swoje zasady i postanowienia, zeby mi odpisac.
Zauwaz, ze istnieje tutaj 10 lat i jakos nikt nie powiedzial w tym czasie
niekorzystnych slow w moim kierunku, co w twoja strone w ciagu roku....
Jestes jebanym dnem i zerem.
Ja zyje dzieki tobie? No to musisz byc porzadnym scierwem, skoro takiemu komus
jak ja, czyli gosciowi wulgarnemu, pozbawionemu kultury, tepemu,
beznadziejnemu itp pomagasz w egzystencji. Znowu sobie sama zaprzeczasz, z
jednej strony mnie obrazasz i wyrazasz swoje zdanie jaki to jestem, a z
drugiej przyznajesz, ze to dzieki tobie takie cos jak ja istnieje hehehe.
Lecz sie przyglupie, naprawde
Jak myslisz tepaku, dlaczego koresponduje glownie z toba?
Bo nie ma czego pisac, skoro rozkurwiasz kazdy watek, ktory sie moze rozkrecic.
Rozpierdalasz i zmieniasz tak, ze idzie na twoj temat.
Jestem jedyna osoba, ktora to zauwaza i dlatego pisze w "twoim" watku dziwko
bez szkoly, zeby wyrazic swoj sprzeciw w stosunku do takich praktyk.
Jestes tak zalosna i glupia, ze odpisujesz tylko na wygodne dla ciebie tematy,
gdy jest krytyka to spierdalasz jak tchorz, suko z podwinietym ogonem.
Na zaden z moich postow nie odpisalas, bo pojawilo sie pare klopotliwych
kwestii. Zapewne je zbedziesz jednozdaniowcem i stekiem emotikonow, zeby ukryc
falszywie swoj beznadziejny humor, zyciowy nieudaczniku i nudziarzu.
Strzel sobie z piesci pizdo, pod swoje posty, pod ich ilosc.
Jeszcze zalosnie w tym szambie, ktore wylewa do usenetu pisze ze szczegolami o
swojej rodzinie, zmarlej matce itp.
Z tego tak sie kurwa cieszysz idiotko? Z tej ilosci takiego "poziomu" postow?
Jebnij sie w ten durny leb pustaku. Hehehe, zenada...

Bluzgacz

10. Data: 2009-01-30 01:20:11

Od: "Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Relpp <n...@m...px> napisał(a):

> Nie da się, musisz się rzucać w oczy. ;)

Brawo!
Dzieki twoim dzialaniom troll, ktory rozpierdala te grupe, bedzie mial sie
znacznie bardziej dobrze niz dotychczas.
A teraz mozesz wypierdalac.

Bluzgacz

Żart z imprezki II
Biedne palestynskie dzieci, jak mi ich zal! Zaraz sie poplacze...
Turystyka w Palestynie
OBIADEK PARZYBRODA Z OMASTA...
ale uzbrojenie!