Co się dzieje?

1. Data: 2002-06-27 08:18:54

Temat: Co się dzieje?
Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Żadnych postów od wczoraj? Czy ja oślepłam czy grupa oniemiała ??

Monika

2. Data: 2002-06-27 09:00:53

Temat: Re: Co się dzieje?
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Żadnych postów od wczoraj? Czy ja oślepłam czy grupa oniemiała ??
>
> Monika

było wczesniej, ze serwer padł
Joanna, tez zawiedziona

3. Data: 2002-06-27 10:09:10

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Żadnych postów od wczoraj? Czy ja oślepłam czy grupa oniemiała ??

Nie rozpoczynam nowych - bo urywam się na tydzień, a niekulturalnie
jest nie brać udziału w zapoczątkowanym przez siebie wątku.

Jak bym nie był w stanie jutro to już dzisiaj na zapas "Do widzenia za
tydzień"

Pozdrawiam
Qwax

Serwer
"Tato" po raz kolejny...
Zaklęty krąg niemożności
Rodzina wielopokoleniowa - niezbyt serio
Rodzina wielopokoleniowa.