Co sie dziewczynom podoba?

1. Data: 2001-03-08 21:22:34

Temat: Co sie dziewczynom podoba?
Od: kjzv <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co się tak anprawde dziewczynom podoba w chłopcach?
Co sie podoba w wieku 14 , 16 , 18 ,20 , 25 lat
Jak można ;zaimponowac; dziewczynie?

I njazważniejsze jak poznać że dziewczyna coś czuje głebokiego do chłopaka?

kjzv

1. Data: 2001-03-09 07:36:05

Temat: Re: Co sie dziewczynom podoba?
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co sie podoba w wieku 14 , 16 , 18 ,20 , 25 lat

No dobra, a 30, 35, 40... itd. lat to juz sie nie liczy?

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-03-09 17:44:29

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

"spider" <s...@c...pl> writes:

> No dobra, a 30, 35, 40... itd. lat to juz sie nie liczy?

Nie, bo pytający pewnie ma najwyżej 25 lat. :>
--
Samotnik Michał Jęczalik Sr

1. Data: 2001-03-09 18:22:51

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kjzv" <k...@a...pl> wrote in message news:988t6q$fr5$1@news.tpi.pl...
> Co się tak anprawde dziewczynom podoba w chłopcach?
> Co sie podoba w wieku 14 , 16 , 18 ,20 , 25 lat

Tego one same nie wiedza, bo tego nie ma.
Byly jakie ankiety wsrod kobiet i niestety,
wyszly sprzecznosci: np.
spokojny i enrgiczny,
silny i delikatny, itd.

A prawda jest jedna: musi byc po prostu fajnie. :-)
A jak to zrobic?: no to Ty sie juz bracie musisz o to postarac. :-)
Musi byc fajnie i juz.
Sukcesow!:-) Duch
P.S. Moje jedno doswiadczonko jest takie: nie mozna myc
za bardzo uleglym. Jesli spelniasz za duzo jej zyczen, to ona mysli tak
"co to za frajer ktory spelnia wszystkie moje glupie i zmienne kaprysy?!"

1. Data: 2001-03-09 21:59:37

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, bo pytający pewnie ma najwyżej 25 lat. :>

No i najwyrazniej nie ma dziewczyny (a bardzo chce miec).

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-03-10 11:42:05

Od: "Cantor" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "kjzv" <k...@a...pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2001-03-10 14:24:43

Od: l...@p...onet.pl (Marlena Lipińska ) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia spider <s...@c...pl> na <p...@n...pl>
napisal:

> No dobra, a 30, 35, 40... itd. lat to juz sie nie liczy?

Wlasnie :)

Pozdrawiam,

Marlena Lipińska

G-G 148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wpl.pl

1. Data: 2001-03-10 14:28:42

Od: l...@p...onet.pl (Marlena Lipińska ) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia Duch <a...@p...onet.pl> na

> P.S. Moje jedno doswiadczonko jest takie: nie mozna myc

Ja tam nie chce sie czepiac ani byc zlosliwa, ale ja wole czystych,
zadbanych mezczyzn :))

Pozdrawiam :)

Marlena Lipińska

G-G 148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wpl.pl

1. Data: 2001-03-10 22:00:47

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Nie wiem, co sie podoba wszystkim dziewczynom, ale wiem, co lubie ja.
Zacznijmy od tego, ze wole mezczyzn starszych od siebie. Bardzo wazne jest
dla mnie poczucie bezpieczenstwa, a tego moi rowiesnicy mi nie dadza
(przynajmniej wiekszosc z nich).
Uwielbiam czuc, ze jestem dla niego wazna, ze mu na mnie zalezy. Powinienes
czesto mowic dziewczynie o swoich uczuciach. Ale jednoczesnie pamietaj, ze
slowa "kocham cie" wypowiadane ZBYT czesto traca swoj urok...
Co jeszcze mi sie podoba ? Podobaja sie mezczyzni romantyczni, czuli, z
poczuciem humoru.
Milo jest czasami dostac od ukochanego jakis prezent, drobiazg, nic
wielkiego: kwiatek, maskotke czy po prostu liscik badz kartke.
Wyglad zewnetrzny wcale nie jest najwazniejszy dla mnie. Nie mowie, ze w
ogole sie nie liczy, ale ma na pewno mniejsze znaczenie niz wnetrze.

Co do Twego drugiego pytania: "Jak poznac, ze dziewczyna czuje cos
glebokiego do chlopaka?", to chyba nie istnieje jednoznaczna odpowiedz.
Jedne dziewczyny beda szalec z milosci, wszystkim opowiadac o swoim
szczesciu. nne natomiast zostawia to dla siebie, nie zdradza sie ni slowem,
ni gestem, ze sa zakochane do nieprzytomnosci... Moja rada: patrz jej w
oczy, bo spojrzenie rzadko klamie.

Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2001-03-10 22:06:36

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tam nie chce sie czepiac ani byc zlosliwa, ale ja wole czystych,
> zadbanych mezczyzn :))

A ja wole czyste, zadbane kobiety :))

--
spider
s...@c...pl

I jeszcze o miłości (to temat nieograniczony i nieskończony)
Jak ma być idealna kobieta???
takie tam zwierzenie (zezwierzecenie) dlugie
jak to sie dzieje?
wzrost...