Co się stało z tą grupą?

11. Data: 2008-04-03 17:06:05

Temat: Re: Co się stało z tą grupą?
Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

flower wrote:
> Użytkownik "n.jerzy" <n...@y...pl> napisał w wiadomości

> E tam. Poprawność polityczna z tą cenzurą. Praktyka (historia,
> matematyka) pokazuje, że to skutecznie oczyszcza grupę nie tracąc na
> wartości.

Potwierdzam. I tutejsze tematy są o wiele mniej kontrowersyjne niż np. na
historii, gdzie kilku nawiedzonych radiomaryjców stara się co jakiś czas
przemycać tematy z założenia prowokujące do pyskówek.

Kuchnia oczyszczona z łajdackich wulgaryzmów byłaby "smaczniejsza".

Feah

12. Data: 2008-04-03 18:39:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Suraj-Zych" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Ludzie co się stało z tą grupą. Widzę, że niektórzy tu przesiadujący pomylili
> grupy bo wypowiedzi i głupawe zdjęcia są poniżej krytyki.
> Według mnie należy tych swoistych "znawców" kuchni zignorować bo od jakiegoś
> czasu wcinają się do każdego posta a pewnie dlatego, że zaraz czakaja aż ktoś
> zareaguje na te ich "inteligentne" wypowiedzi.

Przeczekać nalot.

Qra

13. Data: 2008-04-03 19:13:42

Od: "! PIJÓNE ! ZÓMBIE !" szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> A do tego rosną mu w nosie włosy łonowe!

ponoć Holly żatko gacie zmienja, więc ma te włosy gęsto zapaćkane
krószonom drahom

14. Data: 2008-04-03 19:16:13

Od: Meg <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> No i co temu arbuzowi napiszesz?

pożali sie rze mó stara nie hce ot kompa odejść i ma kisiel pot
biórkiem, tak sie najarała naszymi postami

15. Data: 2008-04-03 19:17:37

Od: "! PIJÓNE ! ZÓMBIE !" szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2008-04-03 19:25:22

Od: "! PIJÓNE ! ZÓMBIE !" szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Przeczekać nalot.

tfoja stara ma nalot na piśdzie bo sie z pigmejami pószczała

17. Data: 2008-04-04 06:53:00

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Kwi, 08:07, Pan Sra Wiśta Wio <p...@w...pl> wrote:

> Podziękuj pansraviście, temu debilowi , prawdziwemu polakowi, obrzezanemu za
> młodu i nie przyznającego się do tego.

Dużą literą proszę, pani Joli mogę pokazać, żem kompletny...

Trolle są bez kultury, co innego żart, co innego chamstwo.

18. Data: 2008-04-04 06:58:11

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Kwi, 20:39, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> Użytkownik "Jolanta Suraj-Zych" <j...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:ft0m03$20gu$1@news2.ipartners.pl...

> Przeczekać nalot.
>
> Qra

Dałem propozycje kiedyś - czytnik dowodów osobistych i linii
papilarnych do wzorców zapisanych w dowodzie i dopiero wtedy
udostępniający system po sprawdzeniu linii papilarnych. To nie jest
cenzura, a konieczność. Anonimowość pozwala na chamstwo i
przestępstwa. W wielu przypadkach ludzie trollujący tu, na kuchnię,
mają wyższe wykształcenie.

19. Data: 2008-04-04 09:51:36

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky S." <v...@a...tylko.onet.bez.tego.pl> napisał w
wiadomości news:ft0rm2$rbb$1@opat.biskupin.wroc.pl...
> Rzadko zagladam, ale kiedy juz zagladam to regularnie zapelniam KF :) Ale
> wyciaganie z KF przez innych doprowadza mnie do szalu i lada dzien zaczne
> takich, co to smieci wywoluja mi na ekran, tez wsadzac do KF :) Trudno

KF to doskonały wynalazek na tych uposledzonych umysłowo - ostatnio sa
debilnie monotematyczni i straszliwie szybko się klonują - od wczoraj
wrzuciłem kilkunastu :-((( ale to pozwala w miarę spokojnie czytac grupę
szkoda byłoby gdyby grupa musiała zniknąć przez nich...

--
serdeczności! zbisa (Wierny Czytacz Grupy)

20. Data: 2008-04-04 10:05:47

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> napisał

> szkoda byłoby gdyby grupa musiała zniknąć przez nich...

Przeciez im o to chodzi, to bylby ich najwiekszy sukces.
A swoja droga to nie wiem czy by tu byli gdyby nie pojawienie sie
Panslavisty i jego posty o tym jakiego zjadł schabowego i gdzie jest
sylinek.
Wlasciwie to mu sie należy :)

Protz

Re: Zupa niecodzienna
Re: no prosze
Re: Jak z golonki zrobić koszerne danie?
Słodki groszek
Ogórki zielone z sosem czosnkowym