Co tak cienko?

21. Data: 2010-05-24 17:58:45

Temat: Re: Co tak cienko?
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela" napisał:

> dlaczego?
> po co?
> na co?
> ile?
> co ja z tego bede mieć?

Eeee... tak to nie pójdzie, to jest spontan i albo go czujesz albo nie.

--
Pozdrawiam - Aicha

22. Data: 2010-05-24 18:18:25

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-24 19:29, niebożę Izabela wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Ja mu moge powiedzieć (NIE!)
> przez wzgląd na niepogłębianie jago stanu psyche,
> ale ciekawi mnie rzecz następującej treści:
> mianowicie kto wyszedł z inicjatywa rzeczonego ''nie''?

Najlepsze idee często powstają same z siebie.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

23. Data: 2010-05-24 18:48:17

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Maj, 20:18, Qrczak <q...@o...pl> wrote:
> [...]
> Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
> Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

Niby taaa, ale analogia argumentacji podpowiada, ze
piotek tyż chciał tu swoje idee uskuteczniać (w tełoretycznie"dobrym
celu") sam z siebie,a
ze sie zagalopował???
Czyly co? Co wolno wojewodzie to.......?
Ja tam mam na ten temat prywatną i od
jakiegoś czasu niezmiennie jednolita teorię.
Brzmi ona:
Ja se tu jestem jak wolny elektron, jeno zagubiony między jądrami
tych, co to im sie zdaje, że będę zgodnie hurem klaskac na czyjąś
komendę.
Ty na ten przykład, zwykle mnie olewasz notorycznie, a teraz co,
chcesz mi wjechać swoim tutejszym autorytetem na ambicje i względne
poczucie przynależności, czy ci sie odbiło - moze?
Nie posiadam go.
Ja zapewne zauważyłaś jestem nieco inna i tak zostanie.
Jak znam matrix, to zaraz wyskoczy jakiś zbulwersowany
gallopozycjonista piszący bezpłciowo i stwierdzi moje oderwanie od
rzeczywistości choć gwno mnie interesują takie teksty ;)

iza

24. Data: 2010-05-24 18:56:30

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Maj, 20:48, Izabela <o...@o...eu> wrote:

> Ja se tu jestem jak wolny elektron, jeno  zagubiony między jądrami

Zaiste, lokalizacja nieziemska.

> tych, co to im sie zdaje, że będę zgodnie hurem klaskac na czyjąś
> komendę.

Hurysy?

25. Data: 2010-05-24 19:00:57

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Maj, 20:56, Hanka <c...@g...com> wrote:

> Zaiste, lokalizacja nieziemska.

ależ jak najbardziej ziemska -- głęboko ziemska

> Hurysy?

chórusy!

iza

26. Data: 2010-05-24 19:05:42

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Maj, 19:23, Izabela <o...@o...eu> wrote:

> po 1, mnie nikt nie będzie ustawiał do szeregu
> po 2:
> Uwaga: Autor zabronił archiwizacji wiadomości. Zostanie ona usunięta z
> grupy za   6 dni (31 Maj, 19:05).
> nie_____istniejesz____za_____6_____dni = bezsens,
> i robienie rozmówcy w bambuko z gruntu
> 3,potrzebujesz pomocy lekarskiej- ściślej psychiatrycznej
> 4,mną nie__po__ma__ni__pu__lu__jesz już min. daltego
> że nie____istniejesz___za____6____dni  -  capito?
>
> Interesuje mnie jedno i dlatego
> kontynuuje tę farsę.
> Jesteś taki przyzwoity i ...jakiego ty określenia tu używałeś?hmm...
> [...]

A co do ciebie piotuś to widze, ze nie
potrafisz mi wyjaśnić swojej ''szlachetności''.
Cóż, zbytków sie po tobie nie spodziewałam.

27. Data: 2010-05-24 19:24:21

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-24 20:48, niebożę Izabela wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> [...]
> gallopozycjonista piszący bezpłciowo i stwierdzi moje oderwanie od
> rzeczywistości choć gwno mnie interesują takie teksty ;)

Mnie się po prostu nie odbija tak pięknie jak Tobie.

Qra

28. Data: 2010-05-24 19:44:04

Od: Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Izabela pisze:

> A co do ciebie piotuś to widze, ze nie
> potrafisz mi wyjaśnić swojej ''szlachetności''.
> Cóż, zbytków sie po tobie nie spodziewałam.

Nie twierdziłem, że jestem szlachetny, choć na pewno lepiej traktowałem
mieszkańców mojego kfa niż oni siebie nawzajem.
Obecnie podnieśli oni bunt, czyli postanowili mnie ignorować za karę,
choć zwykle doprosić się tego nie mogłem :-))
Natomiast Ty owszem, byłaś inna, czy jednak uważasz, że należą Ci się
z tego tytułu teraz jakieś przywileje?
Że skoro ludzie od których stroniłem z powodu ich chamstwa i głupoty
ostentacyjnie mnie ignorują,
to zostaniemy jakimiś przyjaciółmi lub mamy sobie coś do powiedzenia?
Chyba się troszeczkę przeceniasz.
I nie wracajmy już więcej do tego.
Piotrek

29. Data: 2010-05-24 19:59:37

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Maj, 21:44, Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> wrote:

> Nie twierdziłem, że jestem szlachetny,
a mam ci udowodnić?
jestes pewien, ze tego chcesz.
będę zmuszona sięgnąć poza
upublicznione argumenty
> [...]
> choć zwykle doprosić się tego nie mogłem :-))
> Natomiast Ty owszem, byłaś inna, czy jednak uważasz, że należą Ci się
owszem,chociażby przez wzgląd na priv-atne rozmowy
ach...pewnie misie przyśniło
> Że skoro ludzie od których stroniłem z powodu ich chamstwa i głupoty
> ostentacyjnie mnie ignorują,
> to zostaniemy jakimiś przyjaciółmi lub mamy sobie coś do powiedzenia?
> Chyba się troszeczkę przeceniasz.
mylisz sie
> I nie wracajmy już więcej do tego.
> Piotrek
wedle zyczenia
ślepiec z ciebie pk, ja co miałam
ci wygarnąć to wygarnęłam, bez względu na nastrój- lubię grać w
otwarte
karty, a ty mnie jakimś cudem zmyliłeś(wiesz o co kaman)
przez co "nasza znajomość" została
tu mylnie zinterpretowana, co mi
wprawdzie wisi, ale powoduje,ze również
jestes dla mnie spalony nieodwołalnie.
tyle
trzym sie

iza

30. Data: 2010-05-24 20:57:13

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela" <o...@o...eu> napisał w wiadomości
r.googlegroups.com...
On 24 Maj, 19:32, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Owa inicjatywa tonie w pomroce dziejów i nie dam sobie niczego uciąć za
> to, ze to mógł być Chiron.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

chiron to ty?

dlaczego?
po co?
na co?
ile?
co ja z tego bede mieć?
jak mam ''podpisac prodżekt to musze
go :
przeczytac
zrozumiec
zaakceptować
dopiro wdrozyć
ect

iza

Nie. To nie ja. Póki co- przyglądam się.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

Prawda Przeciw Światu
(przysłowie celtyckie)

Jedynie prawda jest ciekawa
(Józef Mackiewicz)

Największa fala powodziowa w PL od 40 lat
Słowo na niedzielę.
odbicie w tafli wody
Powodz
KARA...