Co tak cienko?

31. Data: 2010-05-24 21:00:58

Temat: Re: Co tak cienko?
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
news:htefth$di5$3@news.onet.pl...
> Dnia 2010-05-24 19:29, niebożę Izabela wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Najlepsze idee często powstają same z siebie.
>
> Qra

Idea wykluwa się w boju, jak czyn. A Ty- spasiona Coca- Colą Qro, chciała
byś sobie po burżujsku pofilozofować, tak? A za dziub- i do ścieku- nie
zatruwaj nam tu świeżego oddechu rewolucji swoimi reakcyjnymi wyziewami!
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

Prawda Przeciw Światu
(przysłowie celtyckie)

Jedynie prawda jest ciekawa
(Józef Mackiewicz)

32. Data: 2010-05-24 21:26:41

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał:

> Idea wykluwa się w boju, jak czyn. A Ty- spasiona Coca- Colą Qro,
> chciała byś

Epidemia Enderopolszczyzny się szerzy...

> sobie po burżujsku pofilozofować, tak? A za dziub- i do ścieku- nie
> zatruwaj nam tu świeżego oddechu rewolucji swoimi reakcyjnymi
> wyziewami! :-)

Opiłeś się wody powodziowej czy co?

--
Pozdrawiam - Aicha

33. Data: 2010-05-24 21:37:56

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Epidemia Enderopolszczyzny się szerzy...

Razem czy osobno- co za różniczka/:-)

> Opiłeś się wody powodziowej czy co?

Może nie do końca była to czysta woda...

34. Data: 2010-05-24 22:11:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał:

> Razem czy osobno- co za różniczka/:-)

Może trzeba założyć fanklub Stokrotki :/
Nie tej z krótkiej listy.

> Może nie do końca była to czysta woda...

Idź się zaszczep. Na ortowirusy przy okazji też;)

--
Pozdrawiam - Aicha

35. Data: 2010-05-25 03:05:43

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2010-05-24 19:29, niebożę Izabela wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Najlepsze idee często powstają same z siebie.
>
> Qra

I najgorsze.
I najgroźniejsze.

36. Data: 2010-05-25 05:43:34

Od: Lepszy nowy Piotr <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Epidemia Enderopolszczyzny się szerzy...

hmm... powiedziałbym raczej, że osobista zemsta Aichy.
Pochlebia mi trochę Twoje osobiste zaangażowanie w moją 'sprawę',
nawet jeśli opiera się ona na nieco mętnych poszlakach.
Ale to dobry znak, bo choć rozumu od tego Ci raczej nie przybędzie,
to może choć taką protezę szacunku do siebie zyskasz.
A także może i innych, jeśli potem będziesz prowadzić się tu już w miarę
porządnie ;-)
Piotrek

37. Data: 2010-05-25 06:08:38

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Panslavista <p...@i...pl> tak oto plecie:

> I najgorsze.
> I najgroźniejsze.

Jakbym napisała, że każde, Chirek też by się przyczepił.

Qra

38. Data: 2010-05-25 06:11:34

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> [...]
> byś sobie po burżujsku pofilozofować, tak? A za dziub- i do ścieku- nie
> zatruwaj nam tu świeżego oddechu rewolucji swoimi reakcyjnymi wyziewami!

Po kokakoli nie mam przynajmniej takich odlotów, jak Ty po swojej
Belwederce.
A na temat rewolucji w ortografii sobie ze Stokrotką poplotkuj.

Qra

39. Data: 2010-05-25 07:19:49

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Panslavista <p...@i...pl> tak oto plecie:

> Jakbym napisała, że każde, Chirek też by się przyczepił.
>
> Qra

Bo jam się po to narodził, żeby się czepiać:-)

40. Data: 2010-05-25 07:32:28

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Belwederce.
> A na temat rewolucji w ortografii sobie ze Stokrotką poplotkuj.

Pyskata Qra, pyskata Qra, pyskata Qra!
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

Prawda Przeciw Światu
(przysłowie celtyckie)

Jedynie prawda jest ciekawa
(Józef Mackiewicz)

Największa fala powodziowa w PL od 40 lat
Słowo na niedzielę.
odbicie w tafli wody
Powodz
KARA...