Co to jest KONOGRAFIA?

1. Data: 2004-10-15 11:21:12

Temat: Co to jest KONOGRAFIA?
Od: rozrabiak <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pytanie podonie jak w temacie, co to jest Konografia ?

--
Pozdrawiam, grzesiek
- Żwirek kręci z Muchomorkiem!?

2. Data: 2004-10-15 11:34:27

Temat: Re: Co to jest KONOGRAFIA?
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Oct 2004 13:21:12 +0200, rozrabiak wrote:

> Pytanie podonie jak w temacie, co to jest Konografia ?

Badanie stożka?...

Sprawdź jeszcze raz o co pytasz.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2004-10-15 11:39:53

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Badanie stożka?...
>
> Sprawdź jeszcze raz o co pytasz.

Ach, uroki piątku ;)) Ludzie zmęczeni......

Rozrabiak - wrzuć w google koronarografia, bo zapewne o to chodzi....
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

4. Data: 2004-10-15 12:04:52

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Oct 2004 13:39:53 +0200, C.Jola wrote:

> Ach, uroki piątku ;)) Ludzie zmęczeni......

Ja tam mam permanentny piątek:)

> Rozrabiak - wrzuć w google koronarografia, bo zapewne o to chodzi....

Bardzo możliwe ;)

5. Data: 2004-10-15 13:54:59

Od: rozrabiak <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

C.Jola napisał(a):
> Użytkownik "Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> napisał w wiadomości

> Ach, uroki piątku ;)) Ludzie zmęczeni......
>
> Rozrabiak - wrzuć w google koronarografia, bo zapewne o to chodzi....

Dokladniej chodzi o cos z sercem, stan przed zawalowy, ale nie jestem w
stanie powiedziec o co dokladniej, gdyz skierowania, tudziez wyniki
ojciec chomikuje i nie mam wgladu :(

Odpalam google i szukam, dziekujac serdecznie za odpowiedzi!

6. Data: 2004-10-15 14:59:54

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ojciec chomikuje i nie mam wgladu :(
>
> Odpalam google i szukam, dziekujac serdecznie za odpowiedzi!

To z pewnościa koronarografia.
Google ypur friend :)

A.

choroba