Co to jest podagra ?

1. Data: 2002-01-28 22:26:49

Temat: Co to jest podagra ?
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylem kiedys u kuzyna.
Mieszka na parterze i pod mieszkaniem ma sklad opalu, mokry mul weglowy.
Jak siedzialem i mialem nogi na podlodze, to mnie zaczal bardzo bolec
duzy palec u stopy.
Potem ktos mi powiedzial ze to podagra od wilgoci, ktora jest pod
podloga i tak reaguja stawy stopy.
Potem oczywiscie mi to przeszlo.

Ale pierwszy raz widzial;em cos takiego paskudnego, ze duzy paluch
zaczal bolec nad wilgotna piwnica.

Gdy zszedlem to piwnicy to tam byla kotlownia i chyba z 10 ton mokrego
mulu, ktory byl zrzucany do piwnicy z przyczepy , z pluczki, mokry.
Breeee, okropne to bylo.

Czy to byla podagra ?

Jacek
Jacek

2. Data: 2002-01-29 07:44:41

Temat: Re: Co to jest podagra ?
Od: "Mariusz Wawrzyniak" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

przyczyna ataku podagry jest wysoka zawartosc moczanow we krwi, ktore
wytracaja sie w stawach -stad ten okropny bol, natomiast napewno nie
dostales ataku podagry od wilgoci, calkowite nieporozumienie. Jezeli to
podagra bedziesz musial uwazac na ditete, a w szczegolnosci na wieprzowine,
wodeczke i pochodne :), groch, sledzie itd. Najpierw idz do lekarza i zrob
badanie krwi. Kiedys slyszalem, ze zawartosc moczanow obniza coco-cola,
naprawde. Moze ktos z grupowiczow potwierdzi ta informacje.

pozdrowionka
Darius

3. Data: 2002-01-29 10:01:04

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Podagra to postac dny moczanowej, a bol palucha moze byc objawem tej
choroby, ale nie musi. Znacznie czesciej jest zwiazany z bardziej banalnymi
sprawami, jak np. uraz, mikrouraz, niuewlasciwe obuwie itd, pluch koslawy
(tzw. halluksy) itp. Jesli bedzie sie powtarzal to trzeba zglosic sie do
lekarza, jesli nie - dac sobie spokoj.

jotem

Dobry ginekolog poszukiwany !!!
Szyszynka