Co to jest to coś?

1. Data: 2006-03-04 23:03:44

Temat: Co to jest to coś?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W tekście o sadzeniu: "planet". Jakieś pomysły, skojarzenia? (żeby nie
było - tekst po polsku, to jest nazwa czegoś, rzeczownik w mianowniku)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

2. Data: 2006-03-04 23:21:27

Temat: Re: Co to jest to coś?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tekście o sadzeniu: "planet". Jakieś pomysły, skojarzenia? (żeby nie
> było - tekst po polsku, to jest nazwa czegoś, rzeczownik w mianowniku)

Zdanie daj. Kontekst sie liczy.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

3. Data: 2006-03-04 23:31:03

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> >
> Zdanie daj. Kontekst sie liczy.

Skoro chcesz ułatwień - podpowiem, że być może jest to pewne urządzenie. Nie
do kopania, nie do siania, nie do koszenia, nie do zbierania, nie do cięcia,
nie do oprysków, nie do grabienia, nie do odśnieżania, nie do leżenia na:)

Pozdrawiam, Basia.

http://tabaza.sapijaszko.net

4. Data: 2006-03-05 08:34:27

Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tekście o sadzeniu: "planet". Jakieś pomysły, skojarzenia? (żeby nie
> było - tekst po polsku, to jest nazwa czegoś, rzeczownik w mianowniku)

> [...]

planet: ręczne narzędzie do opielania i spulchniania gleby; pielnik
ale fotki nie znalazłam
TMK

5. Data: 2006-03-05 09:36:46

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:due7r4$rpc$1@atlantis.news.tpi.pl TMK
<t...@p...onet.pl> napisał(a):

> planet: ręczne narzędzie do opielania i spulchniania gleby; pielnik
> ale fotki nie znalazłam

Hejka. Nazwa raczej historyczna (pielnik, wielorak). Może być oczywiście
planet ciągnikowy a wcześniej konny. :-)
Pozdrawiam retrospoktywnie Ja...cki

6. Data: 2006-03-05 10:15:23

Od: Ryba <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> [...]
> nie do oprysków, nie do grabienia, nie do odśnieżania, nie do leżenia na:)

Do plantowania ? :)

Pozdrawiam Artur.

7. Data: 2006-03-05 10:19:25

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ryba" <a...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
Basia Kulesz napisał(a):
> [...]
cięcia,
> nie do oprysków, nie do grabienia, nie do odśnieżania, nie do leżenia na:)

Nie:) Właściwa odpowiedź została już udzielona, to faktycznie taki
kultywator, ciekawa byłam, ile osób kojarzy nazwę bez podpierania się
googlami. Skoro historyczna, to sprawa jest jasna:D

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

jak to nazwac?