Co to jest tylozgiecie macicy?

1. Data: 2002-05-27 07:57:55

Temat: Co to jest tylozgiecie macicy?
Od: Sebastian <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy tylozgiecie macicy to cos powaznego? czym to grozi?
s.

2. Data: 2002-05-27 08:30:51

Temat: Re: Co to jest tylozgiecie macicy?
Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sebastian" <s...@o...pl> napisal w wiadomosci
> czy tylozgiecie macicy to cos powaznego? czym to grozi?
> s.

Tyłozgięcie macicy polega na odgięciu jej trzonu ku tyłowi z różnych
przyczyn, m.in. różnych urazów, zwiotczenia macicy oraz bywa ono wrodzone.
Tyłozgięcie nie powoduje żadnych komplikacji - wolne tyłozgięcie oraz
ustalone - zrosty z kością krzyżową co najczęściej powoduje bolesne i obfite
miesiączki.
Tylozgiecie macicy z reguly nie powoduje uposledzenia plodnosci, jest
jedynie informacją o anatomii a nie pojeciem swiadczacym o patologii.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

3. Data: 2002-05-27 08:45:01

Od: Sebastian <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam m a r g a r e t k a

dziekuje za odpowiedz
pozdrawiam
seb.

4. Data: 2002-05-27 10:40:37

Temat: a przodozgiecie
Od: "Kaska" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

A przodozgiecie - analogicznie?

5. Data: 2002-05-27 11:21:33

Temat: Re: a przodozgiecie
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaska" napisała ...

> A przodozgiecie - analogicznie?

Norma. Trzon macicy powinien być przodozgięty.

Pozdrawiam !
Mała Mi

6. Data: 2002-05-27 12:02:22

Temat: przodozgiecie a tylozgiecie...
Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
to moze i ja sie podepne tutaj z moim pytaniem...
otoz kiedys jak bylam u ginekologa stwierdzil u mnie tylozgiecie (co to jest
juz wiem), a jak zmienilam lekarza to ten dla odmiany stwierdzil ze mam
przodozgiecie...
Wiec dla mnie nijak sie ma jedno do drugiego...
Moze mi ktos wyjasni czy mozliwa jest taka rozbieznosc w "zeznaniach", czy
moze jeden lekarz patrzyl "od tylu" i dlatego zamiast np.tylozgiecia
stwierdzil przodo-..., bo jakby nie patrzec to rozbieznosc jest
spora...(chyba)

Pozdr
Berta

7. Data: 2002-05-27 12:36:07

Od: "Kaska" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Kaska" napisała ...

> Norma. Trzon macicy powinien być przodozgięty.
>
> Pozdrawiam !
> Mała Mi

:) Fajnie, ciesze sie:)
Dzieki bardzo i tez pozdrawiam
Kaska

8. Data: 2002-05-27 13:23:53

Temat: Re: przodozgiecie a tylozgiecie...
Od: "Huxley" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Berta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moze jeden lekarz patrzyl "od tylu" i dlatego zamiast np.tylozgiecia
> stwierdzil przodo-..., bo jakby nie patrzec to rozbieznosc jest

Udajac sie do nastepnych dwoch lekarzy mozliwe sa dwie sytuacje: Bedziesz
miala lewozgiecie lub prawdozgiecie. :-)
H.

9. Data: 2002-05-27 20:33:47

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Berta <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:act798$9hc$...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> Pozdr
> Berta
>
> Po prostu masz trzon macicy ruchomy. Ciesz się z tego, póki możesz.

---

10. Data: 2002-05-27 20:34:35

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Huxley <h...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:actbs3$nq0$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> [...]
> miala lewozgiecie lub prawdozgiecie. :-)
> H.
>
> Ha, ha, ha!!! Brawo!!! Już jutro zacznę oszałamiać niewiasty...

---

[WAW] gdzie badanie czerniaka
pigulki a wypadanie wlosow?
przekrwione oczy