Co to są leki etyczne?

1. Data: 2002-11-04 20:57:48

Temat: Co to są leki etyczne?
Od: "Lisss..." <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie. Potrzebuję definicji i ewentualnie rozwinięcia tematu. Za pomoc
z góry dziękuję.

2. Data: 2002-11-05 11:03:14

Temat: Re: Co to są leki etyczne?
Od: "Piotr \"PI\"" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lisss..." <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> No właśnie. Potrzebuję definicji i ewentualnie rozwinięcia tematu. Za
pomoc
> z góry dziękuję.

Po prostu leki wydawane na receptę lekarską.....

Piotr
www.techfarm.prv.pl

3. Data: 2002-11-05 13:13:37

Od: "Lisss..." <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki

--
Lisss...
...ściskam

4. Data: 2002-11-05 14:44:18

Od: Artur Makowski MD <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr \PI\ wrote:

>Po prostu leki wydawane na receptę lekarską.....

Dodam, ze ich nazwa nie ma nic wspolnego z etyka, ale jest
spolszczeniem angielskiego slowka o innym znaczeniu.

Serwery, domeny: http://serwer4you.com/
Pogadaj z maszyna: http://serwer4you.com/robot/
Linki medyczne http://medyczne.com/

5. Data: 2002-11-06 07:52:03

Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Makowski MD" <n...@s...com> wrote in message

> Dodam, ze ich nazwa nie ma nic wspolnego z etyka, ale jest
> spolszczeniem angielskiego slowka o innym znaczeniu.
i to jest tak samo jak z idiotycznym wyrażeniem stosowanym przez gazety:
"ekskluzywny wywiad" , co jest obrzydliwą kalką z angielskiego Tylko że po
angielsku "exclusive" oznacza w takim zestawieniu "wyłączność", "na
wyłączność", a polskie gazety sobie tak przetłumaczyły. Co ciekawe nie tylko
odbitki tak piszą (typu oliwii) ale także rdzennie polskie. Ostatnio
widziałem to w Wysokich Obcasach na okładce ;-)
Pozdro
Massai

Zmiana tabletek
Pediatria Kubicka Kawalec
Poszukuję strony z opisem działania leków
pępek niemowlaka
przemieszczone gruczoły łojowe