Co to są prekursory grupy IR?

1. Data: 2003-01-23 13:32:10

Temat: Co to są prekursory grupy IR?
Od: "tw" <t...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki

2. Data: 2003-01-23 20:55:38

Temat: Re: Co to są prekursory grupy IR?
Od: Yellow Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tw w wiadomości <b0oujd$ecq$1@shilo.silesia.pik-net.pl> napisał/a:
> Dzięki

Prekursory I-R to grupa substancji z których można wyprodukować
narkotyki - należą do niej np: efedryna, ergometryna, piperonal.
Posiadać te substancje mogą UOP, instytucje zajmujące się ściganiem tego
rodzaju przestępstw, oraz instytucje naukowe zajmujące się badaniami nad
narkomanią i substancjami uzależniającymi - po uzyskaniu odpowiedniego
zezwolenia.

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

3. Data: 2003-01-23 23:01:46

Od: Tomek Jarzynka <t...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yellow Peril wrote:

> [...]
> rodzaju przestępstw, oraz instytucje naukowe zajmujące się badaniami nad
> narkomanią i substancjami uzależniającymi - po uzyskaniu odpowiedniego

Efedryna jest łatwo dostępnym lekiem. Nie jestem pewien, czy ergotaminy
też się czasem na coś nie przepisuje (prekursor do LSD). Ale tak poza tym
to się zgadza.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

"Remaining time multiplied by distress is constant."

4. Data: 2003-01-24 14:31:23

Od: Yellow Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Jarzynka w wiadomości <5...@a...neostrada.pl>
napisał/a:

> Efedryna jest łatwo dostępnym lekiem. Nie jestem pewien, czy ergotaminy
> też się czasem na coś nie przepisuje (prekursor do LSD). Ale tak poza tym
> to się zgadza.

Tak, ale tu chodzi o ilości przemysłowe, bo chyba nikt nie będzie robił
narkotyków z Tussipectu ;-)

5. Data: 2003-01-24 21:56:27

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ODpowiedzialem CI wyczerpujaco na p.sci.farmacja

Użytkownik tw <t...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b0oujd$ecq$...@s...silesia.pik-net.pl...
> Dzięki

srodki farmaceutyczne