Co to za choroba ??

11. Data: 2012-03-03 21:41:06

Temat: Re: Co to za choroba ??
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ty się nazywasz Brzozowska, czy Kowalczyk?

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

12. Data: 2012-03-04 00:58:20

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka"

> Niska waga to moze byc efekt, nie pszyczyna.

Ty uwazaj, bo sie zaraz obszczysz....

13. Data: 2012-03-04 20:30:21

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty uwazaj, bo sie zaraz obszczysz....

Twoje nazwisko juz dawno jest u mnie na czarnej liscie razem z Brzozowskimi.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->z lub sz, -ii -> -i)
Ortografia to NAWYK, czesto nielogiczny, ktury ludzie ociezali umyslowo,

14. Data: 2012-03-06 00:06:52

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neomii Kowalczyk" <n...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
>Witam!!! Mam 17 lat i chciałabym się poradzić na co mogę chorować, [ciach]

Albo hipochondria albo choroba sieroca. Nie masz, dziecko, rodziców?
Jak możesz pamietać bóle od 3 roku życia...

Feromon

15. Data: 2012-03-06 00:18:29

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Neomii Kowalczyk" <n...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Albo hipochondria albo choroba sieroca. Nie masz, dziecko, rodziców?
> Jak możesz pamietać bóle od 3 roku życia...

W zasadzie przepraszam za mój post, rodzice czasem nie mają możliwości,
a lekarze wiedzy by pomóc w nietypowych przypadkach....
Patrz serial Dr House.

Feromon

16. Data: 2012-03-10 20:50:10

Od: jmal <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 1 marca 2012, 14:34:22 UTC+1 użytkownik Neomii napisał:
> [...]
> ob również w normie, W morfologii krwi wyszła mi jedynie obniżona
> lekko hemoglobina 11.9 ( gdzie norma jest już od 12.1) Dawniej
> hemoglobinę miałam w porządku. Przyjmowałam Magnez B6 , aktualnie
> biorę Falvit ( pakiet witamin ) jednak żadnej poprawy nie widzę :
> ( Odżywiam się prawidłowo, nie pije, nie pale :P Mam 171cm wzrostu i
> 52 kg. Proszę o pomoc!!! Co mi może dolegać ? Wiem, że przez internet
> jest to trudno stwierdzić i podać diagnozę, jednak proszę o jakieś
> wskazówki, bo chcę w końcu jakoś normalnie żyć :)

Jeżeli wszystkie badania są w normie i internista ani kardiolog nic nie znaleźli
moze należałoby zasiegnać porady specjalisty psychiatri nie jest to zdna ujma.Opis
Twoich problemów wskazuje, że " choroba' jest w głowie
pozdrawiam jmal
zajżyj na stronę www.jakdbaszozdrowie.com może znajdziesz jakieś porady dla siebie

notoryczne biegunki, amylaza we krwi i moczy, zespół gilberta
Ciągłe mrowienie dłoni
kiełbasa 'drogowa' - na zdrowie
Projektowanie graficzne
wrzody i helicobacter