Co to za dieta?

1. Data: 2003-09-28 09:02:42

Temat: Co to za dieta?
Od: "Vokal" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych Grupowiczow :)

Chciałem zadac takie pytanie. Czy ktos z Was wie co to za dieta (czyt.
ponizej)?
(cyferki oznaczaja kolejne dni tygodnia - w drugim tygodniu to samo)
Objasnienia sa ponizej.

8:00
1. kubek kawy + kostka cukru
2. j.w
3. kubek kawy + kostka cukru + grzanka
4. kubek kawy + kostka cukru
5. duża tarta marchew z cytryną
6. kubek kawy + kostka cukru
7. kubek gorzkiej herbaty + grzanka

12:00
1. 2 jajka na twardo, szpinak, pomidor
2. befsztyk, sałata z olejem i cytryną, świeży owoc
3. szpinak, pomidor, świeży owoc
4. 1 jajko na twardo, mały twaróg, tarta marchew
5. duża chuda ryba z cytryną - pieczona lub gotowana
6. mały pieczony kurczak bez skóry, sałata z olejem i cytryną
7. kawałek gotowanego chudego mięsa, świeży owoc

17:00
1. befsztyk, sałata z olejem i cytryną
2. 10 dkg szynki, 2 -3 szklanki jogurtu 0% tłuszczu
3. 2 jajka na twardo, 10 dkg szynki, sałata z olejem i cytryną
4. 2 -3 szklanki jogurtu 0%, mała puszka kompotu z owoców
5. befsztyk, sałata bez dodatków, brokuły
6. 2 jajka na twardo, duża marchew
7. NIC !!!

Chuda ryba to patroszony dorsz, pstrąg. Posolić, popieprzyć, natrzeć oliwą.
Ma to poleżeć na talerzu ok. 2 - 3 godz. Zawinąć w folię aluminiową i piec
w piekarniku 25 minut. Skropić cytryną.
Wędlina chuda lub wędzona - ok. 20 dkg, kawa rozpuszczalna lub z expresu.
Befsztyk - wołowina lub cielęcina - ok.15 dkg
Mały kurczak - cały mały kurczak bez skóry
Mały twaróg - serek wiejski lub 20 dkg chudego twarogu
Sałata - cała sałata średniej wielkości
Jogurt naturalny 0% tłuszczu - ok. 1,5 dużego jogurtu
Szpinak - cała torebka, brokuły - cała torebka
Codziennie pić 2l wody!
Kolejność posiłków w ciągu jednego dnia można zamieniać.
Dietę można stosować tylko raz do roku!
Uwaga: Gdy pojawiają się zaburzenia w pracy organizmu,
takie jak częstoskurcze czy arytmia serca lub zbyt wysokie ciśnienie krwi
należy dietę jak najszybciej przerwać!

Podobno nazywa sie "Dieta na przemiane materii". A moze ktos wie jak sie naz
ywa fachowo? Moze ktos ja stosowal? Jak nalezy sie po niej odzywiac? Jezeli
ktos wie cos na ten temat - bede wdzieczny za informacje :)

PS. Sorki za dlugi post.

Pozdrawiam

Vokal

2. Data: 2003-09-28 11:14:57

Temat: Re: Co to za dieta?
Od: "Looki" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja slyszalem na to okreslenie : kopenhaska, 13 dniowa, i chyba kosmonautow
czy jakos tak - ogolnie dziala, ale jojo olbrzymie

3. Data: 2003-09-28 12:35:18

Od: "Ola" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy jakos tak - ogolnie dziala, ale jojo olbrzymie

skoro jojo olbrzymie, to chyba nie dziala, nie ? :)
osobiscie BARDZO odradzam..

pzdr.

Ola

4. Data: 2003-09-28 12:44:15

Od: "Mika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też odradzam.
Bardzo osłabia organizm, jojo nie uniknione i jeszcze człowiek chodzi
maxymalnie głodny przez te wszystkie dni.
Organizm przestawia się na głodówke.

5. Data: 2003-09-28 12:51:43

Od: "justyna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

stosowałam w swojej głupocie, to się nazywa 13-tka, albo kopenhaska,
faktycznie można powiedzieć, że kilogramy uciekają, ale wracają ze zdwojoną
siłą, i głód jest straszny na tej diecie, stanowczo odradzam

6. Data: 2003-09-28 14:21:35

Od: "Ola" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też odradzam.
> Bardzo osłabia organizm, jojo nie uniknione i jeszcze człowiek chodzi
> maxymalnie głodny przez te wszystkie dni.
> Organizm przestawia się na głodówke.

odpowiadaj pod postem i wycinaj je ;)
ja wiem, ja wiem, zes dopiero poczatkujaca:P
pzdr.

Ola

7. Data: 2003-09-28 14:30:58

Od: "Mika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> odpowiadaj pod postem i wycinaj je ;)
> ja wiem, ja wiem, zes dopiero poczatkujaca:P
> pzdr.
>
> Ola

Nie wymądrzaj sie tak, co?
Hohohooo
:D

Miałas sie uczyc chyba? ;P

8. Data: 2003-09-28 15:37:08

Od: "Ola" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wymądrzaj sie tak, co?
bo co? :P

> Miałas sie uczyc chyba? ;P
raz na jakis czas poczty sprawdzic mi nie wolno?! ;P

pzdr.
Ola

9. Data: 2003-09-28 15:52:25

Od: "Mika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> raz na jakis czas poczty sprawdzic mi nie wolno?! ;P
>
> pzdr.
> Ola

Wolno, wolno...
:))))

10. Data: 2003-09-28 20:44:51

Temat: Odp: Co to za dieta?
Od: "Vokal" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zdwojoną
> siłą, i głód jest straszny na tej diecie, stanowczo odradzam

Ja nie czuje zbyt wielkiego glodu . Czasami mysle o jedzeniu ale niezbyt
czesto. Jestem zajety innymi sprawami.
Skoro odradzacie to co powiecie mi jak ja jestem juz po 9 dniu tej diety?
Co powinienem robic i jak sie odzywiac po diecie zeby sie jojo nie wrocilo?

Dzieki za odpowiedz
Vokal

Atkins
maszyna do pieczenia chleba