Co to za dieta?

11. Data: 2003-09-28 21:37:31

Temat: Re: Co to za dieta?
Od: "Ola" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro odradzacie to co powiecie mi jak ja jestem juz po 9 dniu tej diety?
powiem Ci, ze to byl kiepski wybor ja w ogole zaczynac:(
ale mowia ze sie nie przekona, poki nie sprobuje samemu..

> Co powinienem robic i jak sie odzywiac po diecie zeby sie jojo nie
wrocilo?
trudne to bedzie, ale mozesz sprobowac powoli zwiekszac dawke kaloryczna
[100kcal/co jakies 3-4dni] no i obserwowac wage
na 13-stce je sie ok 500kcal/dzien

pzdr.

Ola

12. Data: 2003-09-29 06:29:02

Temat: Odp: Co to za dieta?
Od: "Vokal" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> powiem Ci, ze to byl kiepski wybor ja w ogole zaczynac:(
> ale mowia ze sie nie przekona, poki nie sprobuje samemu..

No coz... Nie wiedzialem ze dieta jest tak niezdrowa :( Teraz juz wiem ale
za pozno :(

> trudne to bedzie, ale mozesz sprobowac powoli zwiekszac dawke kaloryczna
> [100kcal/co jakies 3-4dni] no i obserwowac wage
> na 13-stce je sie ok 500kcal/dzien

Jestem troche oslabiony przy takim odzywaniu. Musze jesc troche wiecej, wiec
na pewno bede musial zaczac cwiczyc. Ale Cwiczenia slabe czyli rowerek,
wrotki (lyzwy) i szybkie spacerki.

Pozdrawiam
Darek

13. Data: 2003-09-29 06:41:09

Od: "justyna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to chociaż się pochwal efektami tego głupiego wyboru, i naprawdę nie rzucaj
się na jedzenie, stopniowo zacznij jeść

14. Data: 2003-09-29 07:05:45

Od: "Megi" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja stosowałam tą dietę i nieliczyłam na stracenie kilogramów a na
poprawienie trawienia.
Trawienie wyraźnie się poprawiło.Tak więc u mnie ona zadziałała, ale jako
poprawa trawienia.
Kilogramów mam tyle co miałam i nie przybywa.
Pozdrowienia
Megi

15. Data: 2003-09-29 21:01:58

Od: "Ola" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trawienie wyraźnie się poprawiło.Tak więc u mnie ona zadziałała, ale jako
> poprawa trawienia.

w jaki sposob poprawilo Ci sie trawienie?

pzdr.

Ola

16. Data: 2003-09-29 22:02:28

Od: "Vokal" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to chociaż się pochwal efektami tego głupiego wyboru, i naprawdę nie
rzucaj
> się na jedzenie, stopniowo zacznij jeść

Efekt jest taki ze po 9 dniach nie chce mi sie jesc wieczorem. Brzuszek
spadl mi znacznie. Tak mi mowi moja dziewczyna. Nie mam wagi wiec sie nie
waze ale jestem chudszy bo wszystkie spodnie musze nosic z paskiem. Bez
paska spadaja.

Dzisiaj jednak musialem diete zarzucic bo zlapalem dorywcza prace. Ale
wytrzymalbym ;)

Pozrdrawiam i dziekuje za rady i odpowiedzi

Darek

17. Data: 2003-09-30 20:56:50

Od: "emka" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ja wytrzymalam na tej diecie 6 dni, ale schudlam az 3 kilo, a tyle w sumie
mialam w planie zrzucic (nie mialam nadwagi, tylko troche mi sie przytylo).
To bylo 2 miesiace temu, mnostwo owocow na straganach, az zal bylo marnowac
te dobra:-)))
W sumie nie bylam glodna w czasie diety, ale mialam ciagle ochote na cos
spoza listy. Pozytywnym efektem bylo skurczenie zoladka.
Po diecie nie mailam efektu jojo, ale sie pilnowalam. Nie tylko waga nie
wrocila, ale jeszcze schudlam 2 kilo. Wiem, ze to jeszcze za krotki czas,
zeby mowic o dlugotrwalych efektach, ale ja jestem zadowolona. Mozecie
rowniez krytykowac drastyczne metody zrzucania kilku kilogramow, ale jakos
wczesniej nie moglam tego zrobic przez ostatnie 2 lata.
Pozdrawiam, Ewa.

Atkins
maszyna do pieczenia chleba
Atkins-11dzień- pasztet :)