Co to za lista? Było: "Bezzabiegowe wywoływanie ... "

1. Data: 2000-08-31 19:46:26

Temat: Co to za lista? Było: "Bezzabiegowe wywoływanie ... "
Od: "Ptasiek" <p...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
To jescze raz ja. Nie czytalem wczesniej Waszej grupy. Jacy Wy (niektorzy) j
estescie agresywni.
Po prostu chcialem sie dowiedziec czego tacy ginekolodzy uzywaja do wywolywa
nia miesiaczki (czyt. usuwania ciazy srodkami farmakologicznymi) i czego ma
my sie bac. I tyle. Gdzie mialem skierowac zapytanie? Na jaka liste? Gdzie i
stnieje prawdopodobienstwo zalezienia kilku ginekologow?
Najbardziej urazil i rozsmieszyl jednoczesnie mnie niejaki "gregg" , ktory n
azwal to prowokacja a mnie nienormalnym. Przypomnial mi sie przypadek z roku
1989 kiedy bylismy z wycieczka w Kosciele Sw. Brygidy w Gdansku. Bylo tam wt
edy duzo straganow, gdzie sprzedawalo sie (wewnatrz kosciola) znaczki "Matk
a Boska AK" itp. Bylismy tam kilka minut pod koniec mszy. Po skonczonej mszy
ludzie otoczyli nas i wymyslali man dlaczego nie bralismy czynnego udzialu w
e mszy swietej (podnoszenie palcow w ksztalcie V i "kregi jednosci"). Zdawal
o mi sie, ze niczego zlego nie zrobilismy. w koncu odbywal sie tam normalny
handel z przerwami na klekanie. Kilku ludzi podnioslo wtedy glosy "Kto Was t
u przyslal. To prowokacja! itp ..." Potem duzy jegomosc ze znaczkiem "Solida
rnosc" wyprosil nas z kosciola. Moze dlatego, ze nic nic kupilismy ....

To tyle dygresji.
Dziekuje wszystkim tym ktorzy napisali cos sensownego. A jednemu grupowiczow
i prawie udalo sie z naszymi dochodami ale nie uwzglednil kredytu mieszkanio
wego i z kasy zapomogowo-pozyczkowej. Nasze laczne miesieczne dochody sa pon
izej 2000 zl

Pozdrawiam
Jacek

2. Data: 2000-09-01 10:22:31

Temat: Re: Co to za lista? Było: "Bezzabiegowe wywoływanie ... "
Od: "Belin" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ptasiek napisał(a) w wiadomości: <8omd6b$mhh$1@flis.man.torun.pl>...
> [...]
wywolywa
>nia miesiaczki (czyt. usuwania ciazy srodkami farmakologicznymi) i czego

Sorki - wskoczyles z cross'em na pss - a tam jest Arnold (Astec SA itp) -
musialo sie zaczac :-(((
Za swoje niewycinanie cross'a przepraszam - ale chociaz dzieki temu
znalazlem calkiem ciekawa grupe :-)) (do poczytania raczej co prawda).
Pozdrawiam

Belin

psychoterapeuta
zwalczanie bolu