Co to zbiorowa histeria????

1. Data: 2000-11-21 10:47:47

Temat: Co to zbiorowa histeria????
Od: "kewyck" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem na grupie od trzech dni i .....
z tego co widze na razie to jakas Ania L., a raszta , nie wszyscy ale sporo
z was zachowujecie sie jak ludzie lekko chorzy, poczytajcie swoje posty....
naprawde ciezko mi sobie wyobrazic co wypisywala tamta panienka ... ale zeby
was doprowadzis az do takiego stadium ze nie ma w was nawet wspolczucia dla
glupoty. Wiec od dzis mam pomysl skonczcie o niej posac bo jak tak dalej
pojdzie to trzeba bedzie zalozyc grupe pl.sci.ania.l
i wybaczcie mi ten osad ale dla mnie nieznajacego do konca tematu
obserwatora to zachowujecie sie jak nawiedzeni....

pozdrowienia dla wszystkich grupowiczow..... Ani .L tez:)

P.S. bo naprawdw wyglada jakbyscie jej sie wszyscy bali, napisala jedno
zdanie ..... a wy zrobicie z tego zaraz ksiazke:)

--
Kewyck
ICQ 83982051

1. Data: 2000-11-21 11:13:03

Temat: Re: Co to zbiorowa histeria????
Od: "r@v" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i wybaczcie mi ten osad ale dla mnie nieznajacego do konca tematu
> obserwatora to zachowujecie sie jak nawiedzeni....

... nieznający do końca tematu obserwatorzy nie mają wystarczającej bazy do
zbudowania jakiegokolwiek osądu. Trafność Twojego uważam więc za przypadek.

> P.S. bo naprawdw wyglada jakbyscie jej sie wszyscy bali, napisala jedno
> zdanie ..... a wy zrobicie z tego zaraz ksiazke:)

I tu ucieleśnia się Twoja rażąca nieznajomość tematu... Ania L. wypłodziła
nawet więcej nic nie znaczących zdań, niż nasz drogi Pan Prezydent.

> Kewyck
> ICQ 83982051

r@v
ICQ 67440010

--
Konto pocztowe z powiadomieniem SMS? Tak! http://rubikon.pl

1. Data: 2000-11-21 12:12:35

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"r@v" <r...@k...pl> wrote in message

> [...]
>
> I tu ucieleśnia się Twoja rażąca nieznajomość tematu... Ania L. wypłodziła
> nawet więcej nic nie znaczących zdań, niż nasz drogi Pan Prezydent.

ROTFL :)

z czasem zrozumienie dla glupoty przeradza sie w irytacje.... zlosc a w
koncu jak ktos przegina to albo sie odchodzi, albo wciaga go na Killfile,
lub tez daje mu kopa w dupe zeby nie przeszkadzal ze swoimi debilnymi
wstawkami gdy rozmawiasz z ludzmi na poziomie, ze swoimi znajomymi.

ja wybralem Killfile

sos3n

1. Data: 2000-11-21 15:22:54

Od: "Elf" <D...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kewyck" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
>
> P.S. bo naprawdw wyglada jakbyscie jej sie wszyscy bali, napisala jedno
> zdanie ..... a wy zrobicie z tego zaraz ksiazke:)

tez sie nad tym zastanawiam co ona zrobila wszystkim ze tak jej nielubicie ?
Grupe czytam dorywczo jak tylko mam troszeczke wiecej czasu, i zauwazylem ze
ona potrzebuje wspólczucia. Natomiast wy zachowujecie sie jakby byla dla was
zagrozeniem, jakby wasze poglady mialy zostac podwazone i chyba tego sie
najbardziej boicie.

Elf

1. Data: 2000-11-21 15:50:14

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elf" <D...@p...pl> wrote in message news:8ve3jd$q94
> [...]
was
> zagrozeniem, jakby wasze poglady mialy zostac podwazone i chyba tego sie

przynajmniej ISO ustawilem ci pozadnie... nie wiem czy poczytasz sobie jej
posty bo ustawilem Blocka na nia :))))))) takze masz pecha i juz sie nie
dowiesz.... a zreszta przeciez widziales jej posty zanim ja wycielem ?:)
sos3n

Re: Olbrychski w Zachętcie - fakty
Lipek - jak to sie dzieje?
Nowy-> do Marcina; do mnie (K) i innych)
Szczerze /opowiesc w odcinkach/
Nic.