Re: Co to znaczy ,ze jest woda w plucach?

From: "Jarosław \"User-Maat-Re\" Grzyb" <g...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Co to znaczy ,ze jest woda w plucach?
Date: Fri, 07 Jul 2006 15:45:45 +0200

Maja napisał(a):
> Osoba jest po operacji usuniecia sledziony,malo tego wykonano teraz
> druga operacje ,poniewaz zrobil sie ropien . Po badaniach
> okazalo sie ze jest zarazenie gronkowcem.Zeby tego bylo malo
> dzisiaj wyszlo ,ze jest woda w plucach.Co wiecie na ten temat?
> Pozdrawiam!

Najprawnopodobniej oznacza to, że organizm tej osoby nie usuwa, albo za
słabo usuwa płyny z płuc, że nagłośnia zamyka się nieprawidłowo...

Będzie miała na pewno kolejną serię badań, a "operacja" która służy do
usunięcia wody nie jest skomplikowana, jednak jest bolesna...

Pozdrawiam...

--
Jarosław "User-Maat-Re" Grzyb <grzybu123 o2 pl>
Hompage http://usermaatre.octopian.forall.pl/