Co warto z USA przywiezc?

1. Data: 2005-11-06 13:52:16

Temat: Co warto z USA przywiezc?
Od: "Aga " <y...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka!

Moj maz wybyl za ocean az do polowy grudnia. Moge sobie zazyczyc prezenty
rozlakowe :), tylko za bardzo nie wiem, co warto tam kupic. Moze macie
pomysly?
Wyladowal niedaleko Dallas, chyba w Texasie sa jakies sklepy "robotkowe"?

pozdr
yas

2. Data: 2005-11-06 14:18:34

Temat: Re: Co warto z USA przywiezc?
Od: "Piotru$" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:
> [...]
> Moze macie pomysly?
> Wyladowal niedaleko Dallas, chyba w Texasie sa jakies sklepy

Ja bym kupil sprzet RTV...
Baaardzo sie kalkuluje :)
tylko musialby najlepiej ze soba przywiezc, zeby kochani celnicy za duzo nie
skasowali ;)

Piotru$

3. Data: 2005-11-06 18:24:56

Od: "Iga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga <y...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> pomysly?
> Wyladowal niedaleko Dallas, chyba w Texasie sa jakies sklepy "robotkowe"?

Witam.
Mieszkam w okolicach Dallas i z robotkowych sklepow wlasciwie sa dwa:
http://www.michaels.com/art/online/home
http://www.hobbylobby.com/site3/home2.cfm
Nie wiem dokladnie czym sie zajmujesz z robotek ale moze ktoras z tych stron
jakos cie natchnie.
Pozdrawiam
Iga (Irving)

4. Data: 2005-11-06 18:32:47

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:

> [...]
>pomysly?
>Wyladowal niedaleko Dallas, chyba w Texasie sa jakies sklepy "robotkowe"?

Ach, jakie oni materialy maja...

Kot, wzdychajac do amerykanckich flanel

5. Data: 2005-11-06 18:46:57

Od: "Aga " <y...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iga <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Witam.
> Mieszkam w okolicach Dallas
> Iga (Irving)

:)

Dokladnie tam moj maz na delegacji wyladowal :)

dzieki za adresy, przejrze.

pozdr
yas

6. Data: 2005-11-06 18:52:47

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym kupil sprzet RTV...
> Baaardzo sie kalkuluje :)
> tylko musialby najlepiej ze soba przywiezc, zeby kochani celnicy za duzo nie
> skasowali ;)
> pozdrawiam
> Piotru$

Znajoma kupiła mi dla mojego męża notebooka na urodzinki,ale niestety nie
przywiozła go w bagażu(kupiła też drugiego dla siebie i bała się ,że się
przyczepią celnicy)tylko wysłała pocztą.Jakie było moje zdziwienie,gdy musiałam
jeszcze zapłacić podatek 22% - czyli dokładnie 583zł...Tragedia...najlepiej
kupić i przywieźć ze sobą.
Kochani celnicy i kochany nasz podatek VAT !

Marzena

7. Data: 2005-11-06 19:39:43

Od: "Ula" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A.C. MOORE
RugShoop
to dwie sieci, ktore znajduja sie w kazdym niemal miescie amerykanskim, dokladny
adres trzeba wyszulac w internecie, po nazwie sieci wbic com i podac miejscowosc
(albo jakos tak podobnie, przynajmniej jeden ze sklepow jest przy kazdym
wiekszym centrum handlowym, co oferuja obie sieci?! - glownie "crafty"; w drugim
przewaga materialow, w pierwszym drewna, w obu - wszelkie akcesoria robotkowe,
koraliki, kamyki, zapinki, cudactwa do wyrobu niby bizuteri, cudow kwietnych,
szkielka, kamyki, ceramika, elementy do wlasnego wyrobu lalek, dla tychze domkow
i innych wariactw, masy plastyczne, farby do szkla, jako i wszelkie inne, istny
zawrot glowy, moj maz bardzo lubi tam jezdzic, uplywu czasu nie zauwaza,
podobnie jak i dziecko.
bardzo polecam, na stronach mozna dokladne przejzec proponowany asortymeny i
wciaz sa promocje, jako i gotowe wzory do haftu - bez promocji.
ukloniki
Ula

8. Data: 2005-11-06 21:40:30

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):
> [...]
> pomysly?
> Wyladowal niedaleko Dallas, chyba w Texasie sa jakies sklepy "robotkowe"?

Jeśli do robótek to na pewno:
- mulinę DMC (znaaaacznie tańsza niż u nas - po część kolorów warto
zajrzeć również do Wallmarta, gdzie jest jeszcze tańsza niż np. w
Michelsie, ale są tylko najpopularniejsze kolory),
- kanwę (szczególnie biała i ecru - w ub roku płaciłam za taką w
kawałkach mniej niż za naszą polską, a jakość jednak znacznie lepsza)
- kanwę plastikową (cena+kolory!)
- materiały do patchworków (i wszystkie akcesoria - mają ich tam od groma)
- tamborki, szczególnie te modne na grupie, kwadratowe.

Ja jeszcze przywiozłam tablicę magnetyczną i lupę-znacznik.

Nie wiem jak w okolicach Dallas - w ok. Chicago raczej nie opłacało się
za to kupować kordonków, oraz wybiórczo włóczkę.

Z nie-robótkowych:
- laptopy
- kosmetyki - w szczególności Sally Hansen (znacznie tańsza niż u nas),
oraz różne kolorówki + Swiss FOrmula (jeśli lubisz).

--
Pozdrówki,
Aneczka

9. Data: 2005-11-07 00:04:35

Od: "Bozena (misia)" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - kosmetyki - w szczególności Sally Hansen (znacznie tańsza niż u nas),
> oraz różne kolorówki + Swiss FOrmula (jeśli lubisz).

Bardzo fajny tez jest sklep JO-ANN jest w okolicach Irving
www.joann.com
Pozdrawiwm Bozena

10. Data: 2005-11-07 01:28:21

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zajrzeć również do Wallmarta, gdzie jest jeszcze tańsza niż np. w
> Michelsie, ale są tylko najpopularniejsze kolory),

po muline tylko do A.C.Moore - pelny zestaw kolorystyczny i bywa nawet po 0.60$
za moteczek i oczywiscie DMC, nie wiem jak w innych stanach, ale na wsch.
wybrzezu innej nie ma

> - kanwę (szczególnie biała i ecru - w ub roku płaciłam za taką w
> kawałkach mniej niż za naszą polską, a jakość jednak znacznie lepsza)

sa jeszcze bezowe, bordowe, granat i lekko zlotawa, najtansze po 0.99$ + tax,
czyli ok. 1.08$, rozmiar 31x46 cm; takie natomiast lekko lepsze gatunkowo, z
nieco wiekszymi oczkamy, czy moze wyrazniejszymi 3.40$ za ten sam wymiar, za to
wybor kolorystyczny znaczny...

> - tamborki, szczególnie te modne na grupie, kwadratowe.

oj tak, tak i praktycznie groszowe to sprawy...
oraz lupy, rozne podstawki, lampki, jakoz i wszelka inna pomoc krzyzykowa, jest
tego tu dosc duzo i po dosc przystepnych cenach

szydełko szaliki
wyszywanie - różne ściegi
[ozdoby] dzisiaj odkryłam coś nowego- może znacie?
[xxx]Prosba do niemieckojezycznych
pomocy!