Co wysłać na Syberię?

1. Data: 2005-11-29 06:20:07

Temat: Co wysłać na Syberię?
Od: "ktabaczynski" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Właściwie powinienem wysłać znajomym rosjanom
na Syberię jakąś niewielką paczkę na święta.
I nie wiem co? To coś powinno spełniać
jednocześnie dwa warunki - nie powinno
być znane na Syberii i nie powinno się popsuć.
Może doradzicie mi :-) Z gory podziękowania.

Pozdrowienia. Krzysztof.

2. Data: 2005-11-29 07:39:10

Temat: Re: Co wysłać na Syberię?
Od: "I.K." <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ktabaczynski" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jednocześnie dwa warunki - nie powinno
> być znane na Syberii i nie powinno się popsuć.
> Może doradzicie mi :-) Z gory podziękowania.

Może zadaj to pytanie na grupie turystycznej. Oni tam jeżdżą, znaja
zaopatrzenie sklepów, to moze Ci lepiej poradzą.

3. Data: 2005-11-29 08:34:20

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ktabaczynski napisał:
> [...]
> jednocześnie dwa warunki - nie powinno
> być znane na Syberii i nie powinno się popsuć.
> Może doradzicie mi :-) Z gory podziękowania.

Mam znajomych w Abakanie :)
Przypadkiem nie wysylaj im podstawowych produktów żywnościowych. Wyślij
to, co byś wysłał znajomym w dowolnym kraju (dobre slodycze, jakąś suchą
wędlinę) plus kosmetyki, z tego ucieszą się na pewno i najbardziej. O
ile jedzenia tam nie brakuje i to niejednokrotnie lepszego, niż u nas,
jest nadal głód "zachodniej chimii". Najbardziej się cieszą z kosmetyków
kolorowych - tanie, a niezłe i u nich cenione są Avonu, kolorowe kasety
Ruby Rose czy kolorowe zestawy Inglota. Jeśli dysponujesz większą
gotówką, ucieszą się bardzo z francuskich pachnideł. Nie japońskich, nie
angielskich, a francuskich.

Ciekawostka - bardzo lubię perfumy Issey Miyake, mają też ładny, czewony
kulisty flakonik. Znajomi syberyjscy zachwycili się tym kształtem i
zapachem, ale jak dowiedzieli się,że to japońskie, natentychmiast
zrzedły im mina i przestało się pachnidło podobać i w ogóle stracili
zainteresowanie. Nie wiem, dlaczego, moze jakieś zaszlosci.
--
pa, BasiaBjk

4. Data: 2005-11-29 13:12:10

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

To prawda, zapach kulki z IM jest piękny.

mialam kiedys czerwona kulke i bylam nia zachwycona
(http://www.kelkoo.co.uk/b/a/sbs/133501/10347142.htm
l taka tyle ze w czerwonej,
jakby gumie)
niestety jak sie ostatnio dowiedzialam zostal wycofany z produkcji (perfumerie:
sephora, douglas to potwierdzily).

w niektorych sklepie maja jeszcze na stanie takie kulki jak w linku wyzej tyle
ze zapach jest znacznie delikatniejszy od tego pierwszego "czerwonego"

pozdrawiam
Ewela

5. Data: 2005-11-29 14:28:31

Temat: OT Re: Co wysłać na Syberię?
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik g...@b...pl napisał:

> w niektorych sklepie maja jeszcze na stanie takie kulki jak w linku wyzej tyle
> ze zapach jest znacznie delikatniejszy od tego pierwszego "czerwonego"

Ta wersja light w jasnej się ma nijak do tamtej ciepłej, niestety.

Ostatnio (z tydzień temu) dostałam kulę 75 sprowadzoną ze Stanów, tam
jeszzce są w sklepach internetowych, konkretnie, w którym, musiałabym
się dowiedzieć od ofiarodawcy.
--
pa, BBjk

6. Data: 2005-11-29 19:36:15

Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednocześnie dwa warunki - nie powinno
> być znane na Syberii i nie powinno się popsuć.
> Może doradzicie mi :-) Z gory podziękowania.

Wyslać mozna kaczke, najlepiej dwie;-)

7. Data: 2005-11-29 20:15:38

Od: "I.K." <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <m...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> Wyslać mozna kaczke, najlepiej dwie;-)

Może lepiej barana.

8. Data: 2005-11-29 21:04:04

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

I.K. napisał(a):

> Użytkownik "Mirek" <m...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> Może lepiej barana.

A na imie mu Donald?
;-)
pozdr. jeryz

9. Data: 2005-11-29 22:55:06

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Nov 2005 20:36:15 +0100, Mirek napisał(a):

> Wyslać mozna kaczke, najlepiej dwie;-)

Lepiej nie, bo wrócą, i to na dodatek z ptasią grypą :)

Maciek
"Oh gimme, gimme, gimme a beer after midnight"

10. Data: 2005-11-30 02:21:22

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Nov 2005 09:34:20 +0100, BasiaBjk <b...@q...pl>
wrote:

>Mam znajomych w Abakanie :)
>Przypadkiem nie wysylaj im podstawowych produktów żywnościowych. Wyślij
>to, co byś wysłał znajomym w dowolnym kraju (dobre slodycze, jakąś suchą
>wędlinę)

Dobre wedliny - tak. Pod wzgledem mies a zwlaszcza wedlin kuchnia
rosyjska (rdzennie rosyjska, nie kaukaska) jest na etapie rabanki.
NIe wysylac - niczego zwiazanego z rybami. NIe nalezy ojca uczyc jak
sie dzieci robi - jesli od kogos mozna sie nauczyc jak przyrzadzic
ryby to m. in. od Rosjan - rosyjskie konserwy rybne nie maja sobie
rownych na tym swiecie (mialem okazje probowac nie tego co sie do nas
sprowadza ale tego co u nich na miejscu sie sprzedaje - nasza
produkcja to w wiekszosci solone trociny przy rosyjskich
konserwach...).

Z pewnoscia nie wodke - Rosjanie denaturatu nie zwykli pijac (a slynna
Polska Wodke pedzona z ziemniakow w Rosji uznaje sie za alkohol
przemyslowy - bo z ziemniakow to przemyslowy sie robi, do picia to ze
zboza...)

--
Darek

kielbasa - flak, folia...?
Kolor śledzia
Szukam przpepisu na płoć/leszcza w zalewie octowej
tort
rosolis