Co z UFO?

1. Data: 2001-01-11 10:06:10

Temat: Co z UFO?
Od: "Warcisław Machura" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy w waszej szkole przeprowadacie jakies dzialania ostrzegajace przed UFO?
Ja zrobilem wyciag z artykulow prasowych i rozdalem wychowawcom. Co mozna
zrobic wiecej?

--
Warcisław Machura
w...@w...pl

1. Data: 2001-01-11 20:12:30

Temat: Re: Co z UFO?
Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Warcisław Machura" <w...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
UFO?
> Ja zrobilem wyciag z artykulow prasowych i rozdalem wychowawcom. Co mozna

W tej szkole UFO?

Ja bym tam szczególnie nie rozniecała ciekawości, a szczególnie nie dawała
nadziei czyt. nie cytowała wypowiedzi narkomanów (chociażby niedoszłych), że
w pewnych przypadkach może być po UFO "odlotowo". A przede wszystkim nie
traktowała bym sprawy w kategoriach UFO (dziennikarzom się nudzi), a z
resztę można wciągać spokojnie. W końcu różnych "magicznych" tabletkach
również są podejrzane mieszanki - dla niektórych śmiertelne. Ja bym się
jeszcze zastanowiła dlaczego dzieciaki sięgają właśnie po UFO - kiedy tak
głośno jest o tym, że może się to skończyć zejściem. Może odpowiedź jest na
pl.sci.psychologia?

Asmira

ps.
wpadła mi w garść stara gazetka z "naszej szkoły".

1. Data: 2001-01-15 17:20:11

Od: Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Jan 2001 11:06:10 +0100, "Warcisław Machura"
<w...@p...com> wrote:

>Czy w waszej szkole przeprowadacie jakies dzialania ostrzegajace przed UFO?
>Ja zrobilem wyciag z artykulow prasowych i rozdalem wychowawcom. Co mozna
>zrobic wiecej?

U mnie w szkole (III kl. LO) był policjant. Spróbuj i ty zaproponować
policji prelekcję na temat głównie odpowiedzialności karnej za
posiadanie, sprzedawanie, etc.
--
Łukasz Sroczyk
s...@y...pl

1. Data: 2001-02-04 23:52:21

Od: "GiGi" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Cikawe ze nagle dzieki jednej tablecie zrobilo sie tak glosno o narkotykach
w szkole. mlodzi ludzie gina czesciej od amfetaminy (ich slabe serduszka).
czy nie uwazacie ze ta afera raczej jest wymyslona przez dzienikarzy.
narkotyki w szkolach zadomowily sie dobre 6 lat temu, ale nagle teraz jest
to problemem. mlodzi ludzie sa bardziej swiadomi niz zdaje sie to ich
nauczycielom. na dzien dzisiejszy NARKOTYKI nie znikna ze szkol, jest to
niemozliwe. nie przecze, akcja uswiadamiania dzieci powinna byc prowadzona
od 1 klasy szkoly podstawowej. od gimnazjum to raczej nie ma juz sensu.

1. Data: 2001-02-06 21:20:37

Od: Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 5 Feb 2001 00:52:21 +0100, "GiGi" <g...@p...fm> wrote:

(...)
> mlodzi ludzie sa bardziej swiadomi niz zdaje sie to ich nauczycielom. na dzien
>dzisiejszy NARKOTYKI nie znikna ze szkol, jest to niemozliwe.
>nie przecze, akcja uswiadamiania dzieci powinna byc prowadzona
Musze sie zgodzic, ze mlodzi ludzie wiedza b.duzo na temat
narkotykow. Mam pytanie do nauczycieli, dyrektorow: Co myslicie o
poproszeniu policji o przeszukanie wraz z psem (czyt. przejscie sie
pomiedzy lawkami) po klasach. Piesek sobie przzejdzie i jak cos
wyczuje to sie zatrzyma... Chodzi tez o zaskoczenie, zeby uczniowie
nie wiedzieli o tym wczesniej, bo bedzie wszystko na nic.
Mam 17 lat i wydaje mi sie, ze taki sposob walki z "dragami" moze
przyniesc pewien efekt.

Pozdrawiam Łukasz
--
Łukasz Sroczyk