Co z gliniasta ziemia?

11. Data: 2008-04-07 06:26:53

Temat: Re: Co z gliniasta ziemia?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu nawet granulowany krowi nawoz z USA mozna kupic.

U nas też już to jest, ale bez określenia krowiej narodowości.
Mirzan

12. Data: 2008-04-07 06:41:25

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kresowiec" <i...@t...de> napisal w wiadomosci
(...)
> Moj sasiad co roku wertykuluje trawnik. Ja sie w to nie bawie, bo mi wrecz
> zalezy zeby miec miekki dywanik do trenowania z chlopakami. Moze tez te
> mchy dodam? Ta ziemia i tak pojdzie na spod. Aha, do kompostowania
> namietnie uzywam gnojowek z pokrzywy i zywokostu. Tego ostatniego
> zamierzam nawet wiecej rozsadzic i dosiac, gdyz swietnie nadaje sie do
> sciolkowania pomidorow. Dodatkowo, wcale dobrze wyglada. Mam dwa lub trzy
> gatunki o roznej barwie kwiatow. Nawet na towarzysto dla roz sie nadaje.
(...)

Stosowalam do tej pory gnojówke z pokrzyw, a zywokostu mam niewiele i jest
to u mnie roslina ozdobna.
Pomysle o rozmnozeniu jej.

Pozdrawiam Krycha.

13. Data: 2008-04-07 06:42:44

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał w wiadomości
> Uzytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> One tez cos jesc musza, sam piasek i glina nie wystarcza ;)
> Podsyp im troche materii organicznej albo zasiej jakis nawoz zielony.

O tym to ja zawsze myślę, corocznie sieję nawozy zielone.

Pozdrawiam Krycha.

14. Data: 2008-04-07 07:12:53

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Krycha schrieb:

> Stosowalam do tej pory gnojówke z pokrzyw, a zywokostu mam niewiele i
> jest to u mnie roslina ozdobna.
> Pomysle o rozmnozeniu jej.
>
> Pozdrawiam Krycha.

Bardzo polecam. Tez dobry na obtluczenia. Darek tez powinien miec w
ogrodzie. U mnie tez byla ozdobna. Do czasu az cos tam o niej poczytalem
i zamowilem sobie nasiona i kupilem jedna w doniczce. A jak mi wyroslo,
to wyszlo, ze juz mam cos podobnego. Ja zamierzam tym obsadzic kazdy
wolny kat.

Irek

15. Data: 2008-04-07 10:57:45

Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Apr 2008, Kresowiec wrote:

> [...]
> sobie nasiona i kupilem jedna w doniczce. A jak mi wyroslo, to wyszlo, ze juz
> mam cos podobnego. Ja zamierzam tym obsadzic kazdy wolny kat.

Oj nie wypada szlachcie straszyc adwersarzy obtluczeniami. Raczej ranami
cietymi lub postrzałami ale na to chyba podbial jest dobry.

Pozdr.

D.P.

16. Data: 2008-04-07 11:52:11

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz schrieb:

> Oj nie wypada szlachcie straszyc adwersarzy obtluczeniami. Raczej ranami
> cietymi lub postrzałami ale na to chyba podbial jest dobry.
>
> Pozdr.
>
> D.P.

A tos pewnie "Prawem i lewem" nie czytal albo starych diariuszy. A niby
dlaczego nie mozna tluc. Ponoc sprawdzono geny Polakow pod tym katem i
kolejny mit upadl. (W to ze Szwedzi byli pod Jasna Gora niestety nawet
TVN24 wierzy).DNA nic innego, czytaj sarmackiego we genach Polakow nie
wskazalo. Slowem, mozemy sie tluc do woli. Kazdemu przystoi. Ale ja to
tylko taki mocny w gebie. Tak naprawde jestem determinowany imieniem.
Nomen omen: mam pokojowe usposobienie. Ireneusz oznacza przynoszacy pokoj.

Z powazaniem,

I.P.Z.

17. Data: 2008-07-14 20:34:22

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje Kochanie tak zasmakowalo w tych pnacych rozach, ze chce cala
> chalupe tym obsadzic. A to znaczy, ze bede musial systematycznie
> wykopywac .....

....derenie. Nareszcie bedzie ogród.

Jagody wysokie.
Rąbanie drzewa...