Co z tą "wpadką" ?

151. Data: 2005-01-30 09:17:59

Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slav" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cth5fg$fb1$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ani słowa więcej z Panem Buzdyganem. Przepraszam Grupę !!

Lepiej późno niż wcale. Nich szczeka głupol na pustyni. To go zabije;))

Pzdr
Leszek

152. Data: 2005-01-30 09:42:46

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powinnaś prócz wymiotów dostać sraczki i wywlekanie popaprańca z kibelka.

Nie musisz sie z nami dzielic swoja codziennoscia szpitala psychiatrycznego.
Widze, ze masz nadal żle leki ustawione.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

153. Data: 2005-01-30 11:10:34

Od: "makumba" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Masz Ewę za debilkę, że jej podajesz link dla tej strony?

ciebie wszyscy maja za debila ;p

154. Data: 2005-01-30 13:31:57

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

gazebo rzecze:
> od razu zastrzegam, lekarzem nie jestem, ciaza to terminologia dotyczaca
> kobiety i zaplodnienia _kobiety_ a nie zaplodnienia jaja jak to

Ja mówiłem, że ciąża liczy się od zapłodnienia, a nie od zapłodnienia
jaja. To, że rozmowa zeszła na szczegóły to już nie moja wina.

> przedstawia tutaj Arek, jesli wszczepisz (zagniezdzenie) zaplodnione
> jajo w scianke macicy (in vitro) mowimy o ciazy, jesli oddzielisz jajo

Ale po co dajesz takie przykłady, które nie są żadnym naturalnym
sposobem rozwoju?

> nie wiem dlaczego zmienila sie tresc ulotki, co podawal nizej Arek,
> moze z powodu zmian prawnych, przepisow, jej tresc nie jest oszustwem

Nie z powodu zmian prawnych tylko tego, że spadła im sprzedaż razem ze
wzrostem świadomości ludzi kiedy zaczyna się ludzkie życie.

pozdrawiam
Arek

--
www.hipnoza.info