Co z technikami ???

1. Data: 2003-10-08 07:34:23

Temat: Co z technikami ???
Od: "Krzysiek" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!
Czy to prawda. że w tym roku był ostatni raz nabór do Studium
Farmaceutycznego i że od maja 2004 ( kiedy wejdziemy do Unii ) ich nie
będzie.
Słyszłem, że w krajach unii nie ma technika farmacji.
Proszę o wiarygodną odpowiedź i z góry dziękuję
Pozdrawiam grupowiczów
Krzysiek

2. Data: 2003-10-08 09:51:27

Temat: Re: Co z technikami ???
Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak jest na 100%, to nie wiem. wiem, ze jak w google wrzucisz "pharmaceutical
assistant" lub "pharmacy technician" to znajdziesz wiele stron. z ogólnego
przeglądu wyglada na to, że w USA jest "pharmaceutical technician", który
robi wszystko w aptece, poza ekspedycja leków (w przybliżeniu). W wielkiej
Brytanii mają oba te zawody, z czego "pharmaceutical assistant" ma
najbardziej zbliżone wykształcenie do polskiego technika i podobne
uprawnienia.

3. Data: 2003-10-08 13:29:03

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> będzie.
> Słyszłem, że w krajach unii nie ma technika farmacji.
> Proszę o wiarygodną odpowiedź i z góry dziękuję

wiarygodnej odpowiedzi nikt Ci nie da bo nikt do końca nie wie - ale ja się
dowiedziałem że jest technik w unii - w UK i we Francji jak również za
oceanem . Ponadto będą kontynuowane nabory do studiów medycznych
kształcących w tym kierunku...

pzdr
LN

4. Data: 2003-10-08 14:38:47

Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "L&N lab" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bm13hg$hne$1@atlantis.news.tpi.pl...

Witam ,

Wydaje mi się , że widziałem zapis w traktacie akcesyjnym do UE .
Są tam lokalne regulacje (wyjątki ) dla każego kraju i technika farmacji
dla Polski chyba widziałem .
Patrzyłem pobieżnie i szczegułów nie pamiętam .

Pozdrawiam
Darek

5. Data: 2003-10-08 20:13:00

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek Dąbrowski <t...@p...com> napisał(a):

> Są tam lokalne regulacje (wyjątki ) dla każego kraju i technika farmacji
> dla Polski chyba widziałem .

jest coś takiego, ale (przynajmniej te dokumenty, które znalazłam w necie)
chodzi o farmaceutów (mgr), lekarzy, pielęgniarki i architektów bodajze. a
techników tam nie widziała (też patrzyłam pobieżnie).

6. Data: 2003-10-12 17:27:37

Od: "Krzysiek" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów
Dzięki za wszystkie informacje, życie pokaże jak naprawdę będzie

Krzysiek
Użytkownik Krzysiek <r...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bm0e09$t7b$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> będzie.
> Słyszłem, że w krajach unii nie ma technika farmacji.
> Proszę o wiarygodną odpowiedź i z góry dziękuję

Produkcja leków naturalnych metodami biotechnologii roślin leczniczych
www.newnursing2.3000.it
Jak to jest z wymiarem godzin w aptece?
zachecam do odwiedzenia forum o ziolach
termin egzaminu Łódź