Co z tym zrobić? POMOCY !!! :(

1. Data: 2004-04-20 15:02:12

Temat: Co z tym zrobić? POMOCY !!! :(
Od: "ktos" <k...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z jakieś 1,5 roku temu zakochałem się w dziwczynie, niestety bez
wzajemności, gdy znalazła se faceta to jakoś mi przeszło i było spoko.
Przez ten czas miałem dobrą kumpele na necie i ona wszystkim
wiedziała-pomogła mi wtedy. Gdy przyjechała do wrocka jakieś 0,5 roku temu
zakochaliśmy się i jesteśmy razem, z tym że pamiętam jej słowa że bała się
być ze ną że na kiwnięcie palcem tamtej bym do niej wrócił. jednak wszystko
było fajnie do momentu gdzie nie zaczołem się zastanawiać nad tym czy nie
miała racja, teraz mam cały czas jakbym ją zdradzał że mógłbym ją zostawić
dla tamtej, chodź tamta nie dorasta mojej niuni do pięt. W dodatku to takie
uczucie powraca gdy widze tamtą, oraz gdy zaczynam się dłużej nad tym
wszystkim zastanawiać. Co mam robić mój nastruj się zmienia jak sinusoida,
raz jestem w 100 % pewny że chce być z moją, innym razem zastanawiam się nad
tym głęboko. Chce być dalej szczęśliwy z moją i nie mieć jakiś chodzby
chwilowych zawachań. Czasami się też zastanawiam czy z jakąs inną wcześniej
poznaną dziewczyną niechciałbym być ale to są tylko takie o i nic nie znaczą
a tylko tamte jakoś tak utkwiły w pamięci moze ze względu na słowa mojej
niuni.

1. Data: 2004-04-20 15:13:17

Temat: Re: Co z tym zrobić? POMOCY !!! :(
Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ktos" <k...@j...pl> wrote in message
> było fajnie do momentu gdzie nie zaczołem się zastanawiać nad tym czy nie

Ja tesz bym nie zaczol

> wszystkim zastanawiać. Co mam robić mój nastruj się zmienia jak sinusoida,

Ciekawie zes zaczol, twoj nastruj ci w tym pomaga widze...

> tym głęboko. Chce być dalej szczęśliwy z moją i nie mieć jakiś chodzby

Kazdy by chcial. Chodzby dlatego zeby sie zaczol lepszy nastruj

> poznaną dziewczyną niechciałbym być ale to są tylko takie o i nic nie
znaczą

Tez niechcialbym, chodzby lepszy nastruj sie zaczol, to tak olalbym to...
--

Bluzgacz

GG: 5015
http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/images/pic69029.jp
eg

1. Data: 2004-04-20 15:20:26

Od: "ktos" <k...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fajnie jest mieć 15 lat ;-)

No cuż może nie 15 bo jestem studentem :/
Ale żaczywiście może to tak być odczytywane bo wczęsniej nie miałem
dziewczyny.

1. Data: 2004-04-20 15:21:05

Od: "fata" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ktos"

> zakochaliśmy się i jesteśmy razem,
> tamta nie dorasta mojej niuni do pięt.
> Chce być dalej szczęśliwy z moją
> ale to są tylko takie o i nic nie znaczą

Fajnie jest mieć 15 lat ;-)

fata

1. Data: 2004-04-20 17:21:09

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"ktos" <k...@j...pl> wrote in message
> [...]

Osiolkowi w zlobu dano....
;)
Kaska

1. Data: 2004-04-20 21:39:39

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

ktos:
> Co z tym zrobić?

Dojrzec?

--
Czarek

1. Data: 2004-04-20 22:24:37

Od: StarGaTe <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Zdefiniuj pojęcie miłości
2. Zdecyduj, czy i kogo kochasz
3. Trwaj przy tym, co wybrałeś

Piszę z własnego, pozytywnego doświadczenia.
Kobieta, którą kiedyś kochałem, wyszła
za mojego przyjaciela.
Po paru latach poprosiłem ją, aby została chrzestną
mojej córki. Czy ją _kocham_ teraz ???
Ależ oczywiście! I dlatego do głowy mi nie przyjdzie,
żeby rozbijać małżeństwo moje i jej !!!

--
S.G.T.

Pisząc do mnie zamien piątki na czwórki w moim adresie.

Re: dyskusje
Re: brzydkie kobiety - jak odszukać mądrość w głupocie
Re: mechanizm zaprzeczania
Re: Re: CHAT - propozycja
Re: empatia