Co z tymi komarami?

1. Data: 2006-05-17 11:35:13

Temat: Co z tymi komarami?
Od: Szydluś <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów.
Może ktoś mi pomoże, a mianowicie chodzi mi o komary. Dlaczego one mnie
tak strasznie lubią? Czy jest powód dlaczego do jednych lgną bardziej a
do innych prawie w ogóle? Co zrobić (nie urzywając różnych specyfików w
aerozoulu czy kremach) żeby tak nie kąsały? Z góry dziękuję za pomoc?
Pozdrawiam, Marcin

2. Data: 2006-05-17 11:38:25

Temat: Re: Co z tymi komarami?
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szydluś" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich grupowiczów.
> Może ktoś mi pomoże, a mianowicie chodzi mi o komary. Dlaczego one mnie
> tak strasznie lubią? Czy jest powód dlaczego do jednych lgną bardziej a
> do innych prawie w ogóle?

Mówi się, że ma się słodszą krew od innych:P Ja myślę, że po prostu wydalasz
większe ilości ciepła (nadcisnienie tętnicze, skłonność do pocenia, pot w
zapachu intensywny), co ich przyciąga.

>Co zrobić (nie urzywając różnych specyfików w
> aerozoulu czy kremach) żeby tak nie kąsały?

Nie spotkałam żadnego, który by mi pomógł.

Pozdrawiam,
Akulka

3. Data: 2006-05-17 11:41:42

Od: Szydluś <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

O to chodzi, że ze mną wszystko ok jeśli chodzi o sprawy zdrowotne. Z
poceniem nie mam problemów. Słyszałem kiedyś, że można to uregulować
jakimiś witaminami, których komary nie lubią tylko nie pamiętam o co
chodziło dokładnie

4. Data: 2006-05-17 12:34:34

Od: e...@w...pl (Tomas) szukaj wiadomości tego autora

Jedz czosnek surowy w duzych ilosciach, komary nie lubia tego smrodu.

Tomas

5. Data: 2006-05-17 12:43:58

Od: Szydluś <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie tylko komary nie lubią tego smrodu ;) Osobiście lubię czosnek no ale
nieraz lepiej nie zjeść żeby nie popsuć stosunków międzyludzkich.

6. Data: 2006-05-17 12:53:17

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>poceniem nie mam problemów. Słyszałem kiedyś, że można to uregulować
>jakimiś witaminami, których komary nie lubią tylko nie pamiętam o co

pewnie chodzi ci o ktoras z wit. B, ale nie wiem czy to dziala...

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

7. Data: 2006-05-17 13:25:00

Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> pewnie chodzi ci o ktoras z wit. B, ale nie wiem czy to dziala...

zdecydowanie chodzi o wit. z grupy B
konkretnie witamina B12 przyjmowana w dużych ilościach, za którą komary
jakoś nie przepadają
a i w razie ukąszenia (pomimo) szybciej się goi i mniej swędzi
anka

8. Data: 2006-05-17 14:27:05

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O to chodzi, że ze mną wszystko ok jeśli chodzi o sprawy zdrowotne.

Słyszałam, że komary preferują zdrowych, na pewno tak jest z pszczołami - pszy
reumatyzmie podobno nie żądlą.

Ale też gdzieś czytałam, jak czegoś nie pszekręcam,
że jest jakiś gatunek insekta, zarażający czymś człowieka,
tak, że człowiek zaczyna wydzielać woń przyciągającą inne komary?,
a dzięki temu ta choroba może się rozpszestszeniać.

--
( tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->sz lub ż)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

9. Data: 2006-05-17 14:43:58

Temat: [OT]ortografia
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości

> [...]
> ( tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->sz lub ż)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
> nażucany bezmyślnie następnym pokoleniom.

Daj sobie juz na luz z ta SWOJA NOWA ORTOGRAFIA! Nie mozna cie czytac
normalnie - zacinam sie czytajac cie.
Polska ortografia jest konieczna i nalezy ja rozpowszechniac:)
Tak w ogole to wylazlas mi z KF'a. Czy to mozliwe??

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

Srodek przeciwbolowy na Rp
Sesja - pytanie do lekarza lub farmaceuty
kolagen - negatywne działanie w długim okresie?
Różyczka;(
usg ciazy - opic sie?