Re: Co zamiast krzesła na ubranie?

Newsgroups: pl.rec.dom
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Co zamiast krzesła na ubranie?
Date: Mon, 3 Apr 2017 09:05:44 +0200

Akarm pisze:

> [...]
2d4c00dc53d716.jpg

> Rzecz w tym, że chodzi mi o coś porównywalnie funkcjonalnego do krzesła.
> Podobne stojaki oglądałem, ale do krzesła im daleko!
> Przecież równie dobrze (ten sam wysiłek i czas) można ciuchy powiesić na
> wieszaku, nawet schować do szafy.
> Wydaje mi się, że każdy facet to doskonale rozumie. ;)
> Według mnie, rzucenie ciuchów na krzesło jest i tak nadzwyczajnym a przy
> tym zupełnie zbędnym wysiłkiem. Nie jestem w stanie zrozumieć, dlaczego
> żonie to przeszkadza...

W tej sytuacji najlepszą drogą ustalenia dobrego miejsca nocnego spoczynku
garderoby będzie złożenie zapytania. Jeśli jakimś trafem na ścianie
sypialni nie wisi jeszcze oszklona ramka z maszynopisem zatytułowanym
"Spis inwentarza", to na potrzeby postępowania należy sporządzić spis
z natury zawierający wszystkie sprzęty i zawnioskować o wskazanie tego,
który będzie strawny dla wszystkich użytkowników pomieszczenia.

Jarek

--
A niech was wszyscy diabli!