Co zamiast krzesła na ubranie?

11. Data: 2017-04-03 15:19:46

Temat: Re: Co zamiast krzesła na ubranie?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm pisze:

> Rzecz w tym, że żona chce krzesła mieć w stołowym. Wszystkie.

Ciekawe, czy ma też ma osobisty pogląd na miejsce przetrzymywania
w domu stołów. Wszystkich.

> przydałoby się żeby coś czasami w sypialni stało.

A co do tego, to nie powinno być żadnych wątpliwości!

Jarek

--
Pan zaś spluwa żółtawo, smarka w palce bez chustki
I na krzesło "stół" mówi, a na stół mówi "stoł",

12. Data: 2017-04-03 15:22:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A co do tego, to nie powinno być żadnych wątpliwości!

Pewnie ta trzecia noga do trzeciej skarpetki.
LOL

Ewa

13. Data: 2017-04-03 21:02:14

Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest mebel służący do zdejmowania butów, oficerek tak zwanych. Nazywa
> się "wydra". Przy czyszczeniu także pomocny. A w księżowskim meblunku
> faktycznie istnieją też specjalne przeznaczone do nocnego zawieszenia
> sutanny.

On miał przede wszystkim cywilne meble, uratowane z jakichś
wyszabrowanych dworków. Chłopi często używali je na opał albo jako
choćby kurniki czy koryta :(

Natomiast strój kapłański stary (przed Soborem Watykańskim I i reformą)
składał się z wielu jeszcze innych części. I rzeczywiście, widywałem też
dziwne (z naszego dzisiejszego punktu widzenia) meble.

--
Pozdrawiam.

Adam

14. Data: 2017-04-03 21:24:47

Od: wowa <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W dniu 2017-04-03 o 14:02, Adam pisze:

> Rzecz w tym, że żona chce krzesła mieć w stołowym. Wszystkie.
> Właśnie o to jej idzie, żebym żadnego nie wnosił do sypialni.
> Jakoś nie przekonuje jej kiedy mówię, że przydałoby się żeby coś czasami w
> sypialni stało.

Kup krzesło i postaw w sypialni, jak wyniesie kup następne. Dużą macie
jadalnie?
Wojtek

15. Data: 2017-04-03 22:36:43

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-03 o 21:24, wowa pisze:

> Kup krzesło i postaw w sypialni, jak wyniesie kup następne. Dużą macie
> jadalnie?

:)
No właśnie, cały czas piszę o tym, że żona nie chce krzesła w sypialni.
Uważa, że krzesła służą do czegoś innego. Ja i tak się już cudownie
jakoś przemieniłem, ciuchy rzucam na krzesło. Powinna to doceniać,
prawda? A tu jeszcze zrzędzenie, ech...

--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

16. Data: 2017-04-04 17:57:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-04-02 23:16, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:
> Akarm, zanim się rozebrał, rzucił te słowa na grupę:

> Może nam się wydawać, że dzisiejszy świat jest strasznie skomplikowany,
> bo mamy te wszystkie komputery, smartfony, internety, usenety. A kiedyś,
> to panie wszystko było proste. Otóż nie. Kiedyś ludzie mieli specjalny
> mebel, służący do celu opisanego wyżej. Wyglądał on mniej więcej tak:
>
> https://artseries.pl/userdata/gfx/361fd21a447d746a6d
2d4c00dc53d716.jpg

Jest wciąż, co najwyżej się trochę uprościło:
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/70298907/

17. Data: 2017-04-04 18:11:36

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-04-03 22:36, obywatel Akarm uprzejmie donosi:

> :)
> No właśnie, cały czas piszę o tym, że żona nie chce krzesła w sypialni.

Zaskocz ją, np. tak:
http://www.popularne.pl/wp-content/uploads/2014/10/3
47.jpg

> Uważa, że krzesła służą do czegoś innego.

A łóżko tylko do spania?

> Ja i tak się już cudownie
> jakoś przemieniłem, ciuchy rzucam na krzesło. Powinna to doceniać,
> prawda? A tu jeszcze zrzędzenie, ech...

Zacznij rzucać na podłogę.

18. Data: 2017-04-04 18:15:47

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.04.2017 22:36, Akarm pisze:

> No właśnie, cały czas piszę o tym, że żona nie chce krzesła w sypialni.
> Uważa, że krzesła służą do czegoś innego.

I słusznie, że nie chce w sypialni krzesła. Stołowego. W sypialni powinno
być krzesło sypialniane. Które służy rzeczywiście do czegoś innego. Niźli
stołowe. O, na ten przykład takie:

http://allegro.pl/fotel-erotyczny-czarna-pufa-z-pask
ami-sex-krzeslo-i6302253302.html

19. Data: 2017-04-04 18:30:49

Temat: [OT] Re: Co zamiast krzesła na ubranie?
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-04 o 18:15, collie pisze:

> http://allegro.pl/fotel-erotyczny-czarna-pufa-z-pask
ami-sex-krzeslo-i6302253302.html

Szlag mnie trafia, kiedy spotykam się z aż takim nieuctwem.
Co to za wymysł, skąd takie zakute łby wykombinowały wyraz "pufa"?

I już nie muszę radia z ryjem słuchać, ciśnienie mi się podniosło. ;)
--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

20. Data: 2017-04-04 18:37:40

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-04 o 18:11, Qrczak pisze:

> Zacznij rzucać na podłogę.

Znowu? Wrócić do normalności? ;)
No, nie wiem...
Przecież chwalę się, że zdecydowałem się na spory wysiłek i od pewnego
czasu rzucam na krzesło.
Ale muszę się bliżej przyjrzeć konstrukcji, którą proponuje IKEA. Dzięki
za link.
--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Wieszak do zabudowy
Jakie srednie koszty robocizny za ?
Czy taki spadek wystarczy ?
Niedroga kosiarka do sporadycznego koszenia.
Szukam hydraulika w W-wie, który ...